اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از 80 واحد مسکن مددجویان کمیته امداد استان اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد از بهره‌برداری 80 واحد مسکن مددجویان زیر پوشش کمیته امداد استان اصفهان هم‌زمان با دهه فجر سال‌جاری خبر داد.

بهره‌برداری از 80 واحد مسکن مددجویان کمیته امداد استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا رجایی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برخی از پروژه‌های مسکن کمیته امداد استان اصفهان اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده و تخصیص اعتبارات امدادی،دولتی،کمک خیرین توانستیم ساخت تعدادی از مسکن متقاضیان را تأمین کنیم.

وی افزود: با تأمین تسهیلات بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی در سطح استان تعداد 80 واحد مسکونی آماده بهره‌برداری شده است.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان اصفهان تصریح کرد: این تعداد واحد مسکونی شامل 65مورد مسکن شهری و 15 مورد مسکن روستایی است که در ایام دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح‌ها شامل احداث، بهسازی و مقاوم سازی منازل مددجویان زیر حمایت می‌باشد، افزود: جهت اجرای این طرح‌ها بالغ بر 16 میلیارد ریال هزینه شده است.

رجایی اضافه کرد: همچنین با هزینه‌ای بالغ بر 17 میلیارد و 800 میلیون ریال تعمیرات و تکمیل یک هزار و 321 منزل در 9 ماه جاری نیز انجام شده است.

انتهای پیام/63012/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول