اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز مازندران خبر داد

گازرسانی به 38 روستای مازندران در دهه‌فجر

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز مازندران از گازرسانی به 38 روستای استان با اعتبار 115 میلیارد و 822 میلیون ریال همزمان با دهه‌فجر خبر داد و گفت: تعداد 29 روستا از 38 روستای مذکور در قالب پروژه‌های مهر ماندگار است.

گازرسانی به 38 روستای مازندران در دهه‌فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی شرکت گاز مازندران، محسن عرب‌مقصودی با بیان این‌که امسال 31 روستای دیگر استان نیز گازدار شده‌اند، گفت: شرکت گاز استان به تعهد خود درباره  گازدار کردن 60 روستا در قالب پروژه مهر ماندگار در سال‌جاری به طور کامل عمل کرده است.

وی با اشاره به سرشماری سال 90 استان مازندران، ادامه داد: بر این اساس، مازندران دارای 57 شهر و دو هزار و 950 روستا است که از این تعداد تاکنون 46 شهر و یک‌هزار و 341 روستا گازرسانی شده‌اند.

عرب‌مقصودی یادآور شد: با افتتاح پروژه‌های دهه‌فجر تعداد روستاهای گازدار استان به یک‌هزار و 379 روستا افزایش می‌یابد.

این مسئول با اشاره به گازرسانی به پروژه شهر پل سفید با حضور وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در دی‌ماه سال‌ جاری همچنین گازرسانی به شهر مرزیکلای بابل، خاطر نشان کرد: در حال حاضر بیش از 97 درصد خانوار شهری و 72 درصد خانوار روستایی استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران تصریح کرد: تمام فعالیت‌های شرکت گاز مازندران در فرآیند گازرسانی و خدمات‌دهی به مشترکان، توسط پیمانکاران، تولیدکنندگان و کارشناسان داخلی انجام می‌شود.

وی با بیان این‌که میزان مصرف گاز طبیعی پس از هدفمندی یارانه‌ها به میزان قابل توجهی کاهش یافته است، افزود: در سال 91 و تا پایان آذر ماه بیش از 36 درصد گاز طبیعی در استان توسط نیروگاه‌ها، بیش از 31 درصد توسط مشترکان خانگی، بیش از چهار درصد توسط مشترکان تجاری، بیش از 17 درصد توسط صنایع و بیش از 10 درصد توسط صنایع استان مصرف شده است.

انتهای‌پیام/86017/م/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول