اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران عنوان کرد

ارائه 190 هزار ساعت آموزش فنی و حرفه‌ای در آموزشگاه‌های آزاد گچساران

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران گفت: از ابتدای امسال تاکنون حدود 190 هزار ساعت آموزش فنی و حرفه‌ای در آموزشگاه‌های آزاد این شهرستان ارائه شده است.

ارائه 190 هزار ساعت آموزش فنی و حرفه‌ای در آموزشگاه‌های آزاد گچساران

سید یدالله افضلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار داشت: آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای این شهرستان با رعایت کامل استانداردها زیر نظر مرکز فنی و حرفه‌ای فعالیت دارند.

وی ادامه داد: آموزشگاه‌های آزاد، راهگشای بسیاری از رشته‌ها در دوره‌های مقدماتی بوده و در ارائه مطلوب آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در گچساران نقش مهم و مؤثری دارند.

30 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در گچساران فعال است

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران با اشاره به تأسیس و راه‌اندازی بیش از 45 آموزشگاه آزاد در این شهرستان تصریح کرد: در حال حاضر 30 آموزشگاه آزاد در گچساران فعالیت دارد و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را به علاقه‌مندان ارائه می‌دهد.

افضلی ارائه هر چه گسترده‌تر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و پیشبرد آموزش‌های تکمیلی و پیشرفته در این آموزشگاه‌ها را از اهداف و برنامه‌های پیش‌رو در آموزشگاه‌های آزاد عنوان کرد.

وی ادامه داد: سازمان فنی و حرفه‌ای در سال‌های اخیر به سمت آموزش‌ها و مهارت‌های کاربردی حرکت کرده و در این راستا آموزشگاه‌های آزاد را حمایت می‌کند.

افضلی خاطرنشان کرد: به استناد تبصره ماده 111 قانون کار و در راستای اجرایی کردن اصل 44 قانون اساسی و آیین‌نامه، تشکیل و اداره آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای مصوب هیئت وزیران با جلب رضایت بخش خصوصی در این حوزه آموزش‌های مهارتی توسط این بخش ارائه می‌شود.

وی گفت: مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران در راستای نظارت بر عملکرد و فعالیت‌های آموزشگاه‌های آزاد این شهرستان، نظارت‌ها و بازرسی‌های مستمری بر عملکرد این آموزشگاه‌ها دارد.

ارائه بیش از یک‌هزار نفر دوره فنی و حرفه‌ای در آموزشگاه‌های آزاد گچساران

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران نظارت مستمر و دقیق بر نحوه فعالیت و ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در آموزشگاه‌های آزاد را سبب افزایش کیفیت در این آموزشگاه‌ها عنوان کرد.

افضلی گفت: از ابتدای امسال تاکنون یک‌هزار و 710 نفر دوره در آموزشگاه‌های آزاد گچساران برگزار شده و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به علاقه‌مندان ارائه شده است.

وی اظهار داشت: امسال در آموزشگاه‌های آزاد 139 هزار نفرساعت آموزش برای زنان و 51 هزار نفرساعت آموزش برای مردان ارائه شده که این ارائه آموزش‌ها در 30 آموزشگاه آزاد بوده است.

افضلی توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برای اقتصاد و فرهنگ و به‌ ویژه در راستای شتاب‌دهی به فرآیند تولید را امری ضروری و حیاتی عنوان کرد.

انتهای‌پیام/82014/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول