اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آبادان خبر داد

تدوین کتابچه فعالیت‌های دولتمردان در آبادان

خبرگزاری فارس: فرماندار آبادان از تدوین کتابچه خدمات و فعالیت‌های ارگان‌های اجرایی دولت در آبادان خبر داد.

تدوین کتابچه فعالیت‌های دولتمردان در آبادان

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، بهرام ایلخاص‌زاده ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری آبادان برگزار شد، با اشاره به تقارن ایام‌الله دهه فجر با هفته وحدت و ماه ربیع‌الاول اظهار کرد: همه مدیران اجرایی شهرستان در یک هماهنگی و همکاری متقابل برنامه‌های دهه فجر امسال را باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار کنند.

وی افزود: تداخل این ایام و جشن‌‌ها، همواره سرور و شادی مضاعفی را در بین شهروندان ایجاد کرده و مدیران ارگان‌های اجرایی منطقه همگام با دیگر شهروندان در این مراسم و جشن‌ها شرکت کرده‌اند.

فرماندار شهرستان آبادان ادامه داد: رونمایی از کتابچه دستاوردها و خدمات دولتمردان و ارگان‌های اجرایی شهرستان با موضوعیت پروژه‌های عمرانی در دوره چهار ساله اقدامات دولتمردان شهرستان آبادان همزمان با دهه فجر از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده توسط فرمانداری آبادان در بهمن ماه سال جاری است.

وی همچنین با اشاره به مصوبه جلسه پیش در خصوص احداث غرفه حجاب و عفاف در شهرستان بیان کرد: با هماهنگی‌های انجام شد بین شهرداری و فرمانداری منطقه این غرفه در ایام‌الله دهه فجر برای بانوان آبادانی افتتاح می‌شود.

ایلخاص‌زاده در پایان گفت: از دیگر برنامه‌های دهه فجر مستندسازی و پررنگ کردن حوادث روزهای انقلاب همراه با ارائه نمایشگاهی از عکس‌های مردمی در استقبال از ضریح امام حسین(ع) در شهرستان است.

انتهای پیام/72002/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول