اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌زودی و با تحقق طرح‌های کشاورزی

536 فرصت شغلی در بخش کشاورزی گچساران ایجاد می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی گچساران گفت: در صورت تحقق طرح‌های کشاورزی به‌زودی 536 فرصت شغلی در جهاد کشاورزی این شهرستان ایجاد می‌شود.

536 فرصت شغلی در بخش کشاورزی گچساران ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، علی مرادی عصر امروز در جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی این شهرستان که با حضور معاون فرماندار و جمعی از مسئولان برگزار شد، اظهار کرد: جهاد کشاورزی در راستای کمک به کشاورزان و دامداران خدمات متنوعی را ارائه می‌دهد.

وی بیان داشت: یکی از اهداف اصلی این اداره ایجاد اشتغال‌زایی برای جوانان در زمینه‌های کشاورزی و دامپروری و سایر طرح‌های مرتبط با حوزه کشاورزی است.

مدیر جهاد کشاورزی گچساران یادآور شد: این دوازدهمین جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی این شهرستان از ابتدای سال تاکنون بوده و در این جلسه نیز موضوعات و طرح‌هایی به تصویب اعضا رسید.

مرادی افزود: در 11 جلسه قبلی در مجموع 218 طرح تصویبی داشتیم که تاکنون تسهیلات 57 طرح پرداخت شده و مابقی در دست بررسی هستند.

وی خاطرنشان کرد: تأمین آب، احداث باغ، پرورش مرغ گوشتی، صنایع تبدیلی و تکمیلی و پرورش سنتی(گوسفند و گوساله) از جمله مهم‌ترین طرح‌ها بوده که اعتبار آن افزون بر 53 میلیارد و 800 میلیون ریال است.

مدیر جهاد کشاورزی گچساران ادامه داد: در جلسه امروز در مجموع 25 طرح به تصویب رسید که اعتبار آن 4 میلیارد و 187 میلیون ریال است.

مرادی عنوان کرد: در صورت تحقق طرح‌های مورد نظر می‌توان بر اساس پیش‌بینی حدود 536 فرصت شغلی در گچساران ایجاد کرد.

وی ابراز داشت: جوانان جویای کار و سایر متقاضیان که مایل هستند در بخش کشاورزی به فعالیت مشغول شوند، می‌توانند با ارائه طرح‌های کشاورزی و داشتن شرایط لازم به اداره جهاد کشاورزی شهرستان مراجعه کنند.

انتهای پیام/82010/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول