اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت هندبال قم:

صبا با صعود به لیگ برتر از اعتبار هندبال قم دفاع می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت هندبال استان قم گفت: تیم هندبال صبا با کسب جواز صعود به لیگ برتر باشگاه‌های کشور از اعتبار هندبال قم دفاع خواهد کرد.

صبا با صعود به لیگ برتر از اعتبار هندبال قم دفاع می‌کند

سید علیرضا طباطبایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: در اوایل دهه 1380 یکی از استان‌های مطرح کشور در هندبال بودیم و تیمی قوی در رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور داشتیم و حالا می‌خواهیم یک بار دیگر قم در لیگ برتر حضور داشته باشد.

وی ادامه داد: در سال‌های اخیر اگر چه در مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور نماینده‌ای از قم حضور نداشته است اما همواره تیم‌های مردان و بانوان قم با نام‌های مختلف در لیگ دسته اول کشور حضور یافته و تیم‌های رده‌های سنی پایه قم در مسابقات قهرمانی کشور درخشیده‌اند.

رئیس هیئت هندبال استان قم تصریح کرد: با این حال رسانه‌ها و مردم موفقیت یک رشته ورزشی را حضور تیمی از آن رشته در مسابقات لیگ برتر کشور می‌دانند و به همین خاطر در صدد هستیم تا با تداوم حمایت‌ها از تیم هندبال صبای قم زمینه صعود این تیم به لیگ برتر فراهم شود.

وی بیان کرد: شک نکنید که این خواسته مدیریت باشگاه صبای قم و در اولویت اصلی مجموعه تیم هندبال و انگیزه بالای تمام بازیکنان ما قرار دارد که بتوانیم با تمام تلاش خود تا پایان فصل این روند را ادامه داده و جایگاه خود را در صدر جدول از دست ندهیم و قهرمان شده و راهی لیگ برتر شویم.

طباطبایی در ادامه همچنین با اشاره به بازی پیش روی تیم هندبال صبای قم عنوان کرد: مطمئناً این بازی با تیم ثامن الحجج آمل، دیداری فیزیکی و درگیرانه‌ای است و با توجه به اینکه حریف می‌داند اگر این بازی را ببازد شانسی برای صعود ندارد، به امید پیروزی گام به میدان می‌گذارد اما آنها نباید اشتباه کنند چون بازیکنان ما تشنه نشان دادن ارزش‌های خود هستند و فقط به پیروزی خواهند اندیشید.

رئیس هیئت هندبال استان قم با اشاره به اینکه می‌خواهیم با کسب پیروزی مقابل ثامن الحجج آمل با شرایط و روحیه بهتر خود را برای دیدار حساس هفته پایانی با پارس مس فلاورجان آماده کنیم، افزود: امیدوارم با شکست ثامن الحجج آمل و کسب سه امتیاز این دیدار عملکرد بسیار خوب تیم هندبال صبا تداوم یابد.

دیدار تیم‌های هندبال صبای قم و ثامن الحجج آمل از هفته نهم لیگ دسته اول هندبال عصر جمعه 29 دی در قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78002/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول