اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل ورزش و جوانان استان قزوین:

بستر پیشرفت برای هندبال قزوین فراهم است/ رسانه‌ها کمک کنند

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: بستر پیشرفت برای هندبال استان فراهم است که باید از این بسترها بهترین استفاده را کرد.

بستر پیشرفت برای هندبال قزوین فراهم است/ رسانه‌ها کمک کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محسن حق‌شناس در مجمع انتخاباتی هیئت هندبال استان قزوین که با حضور کوزه‌گری رئیس فدراسیون هندبال کشورمان و نماینده مربیان، بازیکنان و داوران هندبال استان قزوین در سالن جلسات اداره ورزش و جوانان استان برگزار شد، اظهار داشت: در زندگی همیشه فرصت و تهدید برای انسان پیش خواهد آمد، اما در احادیث ائمه الهی هم آمده است که فرصت‌ها همیشه تکرار نخواهند شد و چه خوب است که مسئولان این هیئت ورزشی از این موقعیت‌ها به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

وی با بیان اینکه با برگزاری این مجمع انتظار می‌رود در رده سنی نوجوانان و جوانان و دیگر رده‌های سنی، هندبال استان قزوین بتواند انتظارات را تا حد ممکن برآورده سازد، تصریح کرد: هندبال استان قزوین با توجه به حضور نخستین تیم لیگ برتری خود، باید روند رو به رشد خود را با شتاب بیشتری ادامه دهد.

حق‌شناس با اشاره به اینکه حضور جدی در هندبال موجبات و زمینه‌ساز رشد و علاقه‌مندی نوجوانان و جوانان استان را در پی خواهد داشت، عنوان کرد: حضور تیم هندبال کاسپین قزوین در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور بدون شک می‌تواند در ارتقای ورزشکاران استان مفید واقع شود و آنان را به خودباوری لازم برای حضور در رقابت‌های مهم‌تر برساند.

این مسئول با اشاره به نقش پررنگ رسانه‌ها در مبحث ورزش ابراز داشت: به طور حتم رسانه‌ها می‌توانند با اطلاع‌رسانی دقیق و صحیح و ارائه پیشنهادات و نقدهای سازنده، هدایت‌کننده افکار عمومی در جامعه باشند و موجبات ترقی و پیشرفت رشته‌های ورزشی را فراهم کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در خاتمه بیان کرد: امید می‌رود هیئت هندبال استان همانند چهار سال گذشته که قدم‌های خوبی را در مسیر پیشرفت این رشته ورزشی در سطح استان و کشور برداشته است بتواند در چهار سال آینده نیز با برنامه‌ریزی بهتر و انسجام بیشتر گام‌های مؤثری را بردارد.

انتهای پیام/77004/ق20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول