اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی اندیمشک:

کارآفرینی در بخش کشاورزی مورد توجه قرار گیرد

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی اندیمشک گفت: بخش کشاورزی و دامپروری در رونق اقتصادی، اشتغال و کارآفرینی و تأمین مواد غذایی مردم نقش اساسی و حیاتی دارد و توجه به آن امری بسیار ضروری و ارزشمند است.

کارآفرینی در بخش کشاورزی مورد توجه قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک، مهران شرفی‌زاده در نشست بررسی مشکلات و دامداران که با حضور مدیران و مسئولان واحدهای ستادی جهاد کشاورزی، رؤسای اداره‌های تعاون روستایی، دامپزشکی، امور عشایر، منابع طبیعی و آبخیزداری؛ انجمن صنفی کشاورزان، بانک کشاورزی این شهرستان در مسجد امام حسن مجتبی(ع) در شهرک شهیدمدنی از توابع بخش مرکزی اندیمشک برگزار شد، اظهار کرد: تعامل و همکاری مضاعف دستگاه‌های اجرایی شهرستان در فائق آمدن بر مشکلات حوزه کاری بسیار مثبت و مؤثر است.

وی افزود: بخش کشاورزی و دامپروری در رونق اقتصادی، اشتغال و کارآفرینی و تأمین مواد غذایی مردم نقش اساسی و حیاتی دارد و توجه به آن امری بسیار ضروری و ارزشمند است.

مدیر جهاد کشاورزی اندیمشک تصریح کرد: همه تلاش ما در راستای تعالی بخش ‌کشاورزی و ایجاد اقتصاد پایدار در این زمینه است.

در پایان شرفی‌زاده در خصوص مسائل و مشکلات عمومی کشاورزان و دامداران شهرک شهید مدنی و ارائه راهکارهای لازم بحث کرده و تصمیمات مهمی را اتخاذ کرد.

انتهای پیام/ 72001/غ10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول