اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد زنجان تاکید کرد

استفاده از ظرفیت‌ دهیاری‌ها برای اجرای برنامه‌های فرهنگی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌ دهیاری‌ها برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در روستاها تاکید کرد.

استفاده از ظرفیت‌ دهیاری‌ها برای اجرای برنامه‌های فرهنگی

یحیی امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با تاکید بر نقش دهیاران در توسعه و گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری در مناطق روستایی اظهار کرد: گستره فعالیت‌های فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی وسیع است.

وی با بیان اینکه با توجه به محدویت‌های موجود زیر پوشش کامل قراردادن همه مناطق روستایی بدون استفاده از ظرفیت‌ها و مشارکت‌های مردمی امکان‌پذیر نیست، افزود: به همین منظور این اداره در نظر دارد بخشی از فعالیت‌های فرهنگی و هنری را که با مناطق روستایی همخوانی دارد، با مشارکت دهیاران انجام دهد.

*راه‌اندازی موسسات فرهنگی و قرآنی در روستاها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان اجرای برنامه‌های مختلف از سوی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد را از برنامه‌های مورد نظر در روستاها عنوان کرد و افزود: راه‌اندازی موسسات فرهنگی و قرآنی و فرهنگی و هنری از دیگر برنامه‌های مورد نظر برای اجرا در روستاها محسوب می‌شود.

وی بر ضرورت فعالیت انجمن‌های ادبی و هنری در روستاها تاکید کرد و گفت: این انجمن‌ها در رشته‌های تجسمی، نمایش، سینمای جوان و موسیقی در روستاها فعالیت می‌کنند.

*فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی در روستاهای زنجان

امیری بیمه هنرمندان، صدور مجوز در زمینه‌های نشر کتاب و انتشار نشریه را از برنامه‌های مورد تاکید فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست و گفت: فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی، آموزشگاه‌های هنری و تولید فیلم و انیمیشن از دیگر برنامه‌های مورد تاکید است.

وی با بیان اینکه بازی‌های رایانه‌ای و نظارت بر این نوع بازی‌ها از برنامه‌های استان است، خاطرنشان کرد: ارائه محصولات فرهنگی و هنری و حمایت از حقوق مولفان از برنامه‌های مورد نظر اداره کل محسوب می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان بر ضرورت حمایت از انتشارات و برگزاری نمایشگاه مختلف فرهنگی و هنری در روستاها تاکید کرد و افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی و مهارتی در رشته‌های هنری از دیگر برنامه‌های مورد تاکید است.

انتهای پیام/73003/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول