اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه کانون فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان‌غربی خبر داد

افتتاح 18 کانون فرهنگی و هنری در مساجد روستاهای آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه کانون فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان‌غربی گفت: دهه فجر سال جاری 18 کانون فرهنگی و هنری در مساجد روستاهای آذربایجان ‌غربی افتتاح می‌شود.

افتتاح 18 کانون فرهنگی و هنری در مساجد روستاهای آذربایجان‌غربی

محمدرضا بابازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به برنامه‌های فرهنگی دهه فجر توسط کانون فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: در این ایام 18 کانون فرهنگی و هنری در مساجد روستاهای آذربایجان‌غربی افتتاح می‌شود.

این مسئول به برگزاری 34 جشن انقلاب در کانون‌های مساجد اشاره کرد و اعلام کرد: 16 بهمن ماه سال جاری هیئت امنای مساجد به همراه امامان جماعت این مساجد با خانواده‌های شهدا دیدار می‌کنند.

بابازاده از برگزاری مسابقات ورزشی فوتسال و والیبال خبر داد و خاطر نشان کرد: این مسابقات از دهم تا سی‌ام بهمن ماه سال جاری به مناسبت گرامیداشت ایام دهه فجر پیگیری می‌شود.

وی به برگزاری جشن میلاد رسول اکرم و امام جعفر صادق (ع) در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مناطق اهل سنت آذربایجان‌غربی اشاره کرد و گفت: هفته وحدت در اکثر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان‌غربی گرامی‌ داشته می‌شود.

مسئول دبیرخانه کانون فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان‌غربی افزود: پخش محصولات فرهنگی از جمله کتاب ویژه ایام دهه فجر، برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی انقلاب و در کنار آن برگزاری دوره‌های آموزشی کتابداری ویژه کتابخانه‌های مساجد از سایر برنامه‌های گرامیداشت ایام دهه فجر سال جاری است.

بابازاده تشویق و ترغیب مساجد آذربایجان‌غربی به برگزاری جشن‌های مردمی به صورت گسترده در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان را مهم برشمرد و اذعان داشت: دهه فجر سال جاری تزئین و چراغانی در بیشتر مساجد آذربایجان‌غربی انجام می‌شود.

وی در پایان متذکر شد: 450 کانون فرهنگی و هنری در مساجد آذربایجان‌غربی وجود دارد و اعضای آن‌ها در راه‌پیمایی روز 22 بهمن ماه سال جاری حضور فعال خواهند داشت.

انتهای پیام/61010/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول