اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس- 6

بنائیان‏سفید: برنامه‏های بصیرتی ویژه دهه فجر برگزار شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان خواستار اجرای برنامه‏های بصیرتی در ایام‏الله دهه فجر برای دانش‏آموزان و فرهنگیان شد.

بنائیان‏سفید: برنامه‏های بصیرتی ویژه دهه فجر برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، محمد بنائیان‏سفید افزود: در برنامه‏های دهه فجر باید دانش‏آموزان را به سمت و سویی هدایت کرد که ولی‏فقیه را به عنوان تنها شاخص و عامل حفظ و حراست از انقلاب بشناسند.

وی که در ستاد بزرگداشت دهه فجر سخن می‏گفت، بر تبیین اهداف شکل‏گیری انقلاب اسلامی برای نسل جوان تأکید کرد و افزود: با اجرای برنامه محتوایی، دلایل ایجاد انقلاب، ویژگی‏های امام، نقش مردم، راه‏های تداوم انقلاب و ضرورت پیروی از ولایت فقیه برای حفظ و حراست از انقلاب برای نسل جدید بیان شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان تبعیت از ولایت را چراغ راه خواند و اظهار داشت: اگر در نواسانات زندگی چراغ راه را بشناسیم، دچار انحراف کم‏تری می‏شویم و در زمان فتنه که حقیقت‏ها پوشانده می‏شود، تنها با اطاعت از ولایت فقیه می‏توان نفاق و فتنه‏ها را شناخت.

بنائیان‏سفید خواستار بیان عملکرد و دستاوردهای انقلاب اسلامی و اجرای برنامه‏های متنوع و جدید در دهه فجر شد و خاطرنشان کرد: با اجرای برنامه‏های غنی و پرمحتوا، دانش‏آموزان را باید به سمت و سویی هدایت کرد که یک شخص را شاخص قرار دهند و آن مقام معظم رهبری است که صراط مستقیم را به ما نشان می‏دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان شکل‏گیری انقلاب اولیه را توسط وجود اقدس حق تعالی دانست و ادامه داد: خداوند متعال گنجینه ارزشمندی به نام فطرت را در نهاد انسان قرار داد که هدایت کننده او به سوی قرب الهی و حیات طیبه باشد و مسائل موافق فطرت را پذیرا و در مقابل مسائل مخالف فطرت، انقلاب کند.

در این نشست، نمایندگان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهاد کشاورزی، نیروی انتظامی، تبلیغات اسلامی، سازمان دانش‏آموزی، تشکل‏های دانش‏آموزی، کانون بازنشستگان و مسئولان آموزش و پرورش حضور داشتند.

انتهای پیام/2249/ر/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول