اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش سبزوار خبر داد

برگزاری همایش بصیرت عاشورایی ویژه فرهنگیان سبزوار

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش سبزوار از برگزاری سلسله جلسات بصیرت عاشورایی وی‍ژه فرهنگیان این شهرستان خبر داد.

برگزاری همایش بصیرت عاشورایی ویژه فرهنگیان سبزوار

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، قدرت‌الله راه‌چمنی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با آغاز سی و چهارمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با توجه به تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم افزایش بصیرت در میان آحاد جامعه اسلامی، مدیریت آموزش و پرورش سبزوار اقدام به برگزاری همایش بصیرت عاشورایی در این شهرستان خواهد کرد.

رئیس ستاد عالی همایش بصیرت عاشورایی در سبزوار همچنین در تشریح چگونگی برگزاری این همایش افزود: این همایش در قالب سلسله جلساتی با حضور اساتید مطرح کشور به صورت هفتگی در سبزوار برگزار می‎شود.

وی ادامه داد: در طول این دوره اساتیدی همچون آیت‌الله سید محمد قزوینی مدرس سطوح عالی حوزه علمیه قم و مدیر موسسه تحقیقاتی حضرت ولی عصر (عج)، آیت‌الله نجم‌الدین طبسی مدرس سطوح عالی حوزه علمیه قم و عضو هیئت علمی مرکز تخصصی مهدویت، رحیم‎ پور‌ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، ادگاردو روبین (دکترای تخصصی الهیات از دانشگاه بیروت و برجسته‎ترین منبع شیعی در قاره آمریکای جنوبی، محمدحسین رجبی دوانی محقق تاریخ و تمدن اسلامی و محقق و پ‍ژوهشگر تاریخ اسلام، حسن عباسی رئیس مرکز بررسی دکترین امنیت بدون مرز، استاد محمد جواد حاج ابوالقاسمی محقق و مناظر برجسته وهابیت، استاد محمدعلی موحدی، مدرس، مؤلف و پ‍ژوهشگر علوم اسلامی ‌به صورت هفتگی در جمع فرهنگیان سبزواری به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

راه‌چمنی آغاز این جلسات را از 5 بهمن‌ماه 91 عنوان کرد و یادآور شد: با توجه به محدودیت فضا تنها فرهنگیانی می‎‏توانند در این دوره شرکت کنند که پیش از این در ستاد بصیرت‌افزایی آموزش و پرورش سبزوار مستقر در اداره آموزش و پرورش این شهرستان ثبت‌نام کرده باشند.

انتهای پیام/70005/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول