اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی آمل خبر داد

اختصاص 60 درصدی بودجه کشاورزی آمل

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی آمل گفت: 60 درصد از بودجه بخش کشاورزی شهرستان آمل تخصیص یافته است.

اختصاص 60 درصدی بودجه کشاورزی آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، مرتضی امینی‌نیاکی ظهر امروز در جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی این شهرستان با تأکید بر این‌که در اجرای پروژه‌ها باید بازدید و نظارت بر پروژه‌ها از سوی دستگاه‌های مربوطه صورت گیرد، افزود: با نظارت بر این پروژه‌ها می‌توان به نتیجه مطلوب و رضایت‌بخشی دست یافت.

این مسئول در اشاره به مشکلات توزیع علوفه بین دامداران عنوان کرد: در بخش توزیع علوفه و جهت گرفتن یونجه برای بالادست نیاز به سند رسمی است که باید بر اساس مصوبه بودجه‌ای برای آن از سوی مسئولان صورت گیرد.

وی با اشاره به این‌که 60 درصد از بودجه این بخش آمل تخصیص یافته است، یادآور شد: تا پایان سال‌ جاری با اجرای چند پروژه این بودجه به 90 درصد خواهد رسید.

این مسئول با اعلام این‌که هم‌اکنون بودجه توسعه بخش کشاورزی این شهرستان 14 میلیارد تومان به مصوبه بانک رسیده است، اظهار داشت: تا پایان بهمن‌ماه سال‌جاری این اعتبار عقد قرارداد خواهد شد.

امینی با بیان این‌که اعتبار اولیه توسعه بخش کشاورزی 10 میلیارد و 700 میلیون تومان بوده است، اظهار داشت: شهرستان آمل نسبت به دیگر شهرستان‌های استان بیشترین اعتبار مازندران را به خود اختصاص داده است.

مدیر جهاد کشاورزی آمل با تأکید بر این‌که شیلات نیز امسال در بخش تخصیص بودجه با افزایش اعتبار مواجه بود، تصریح کرد: در این بخش 2 میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده که در گذشته 630 میلیون تومان بوده است.

وی تعیین بودجه در بخش خرید مکانیزاسیون را حدود دو میلیارد و 300 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: در این بخش 190 نفر برای دریافت کمباین معرفی شده‌اند که از این تعداد، 30 دستگاه کمباین بین متقاضیان توزیع شده است.

انتهای‌‌پیام/86011/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول