اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم هندبال صبای قم در گفت‌و‌گو با فارس:

9 پیروزی متوالی صبای قم یک رکورد در هندبال کشور است

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم هندبال صبای قم با بیان اینکه برای صعود به لیگ برتر هندبال کشور متحد شده‌ایم، موفقیت در کسب 9 پیروزی متوالی را یک رکورد توسط تیم هندبال صبای قم عنوان کرد.

9 پیروزی متوالی صبای قم یک رکورد در هندبال کشور است

وحید اخوان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: برتری مقابل تیم هندبال ثامن‌الحجج آمل حق بازیکنان صبای قم بود چون مانند هشت بازی قبل کاملاً برتر و مسلط بر جریان بازی بودند و بازیکنان ما یک بار دیگر انگیزه بالای خود برای لیگ برتری شدن را نشان دادند.

وی تصریح کرد: هیچ تیمی در مسابقات لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور موفق به کسب 9 پیروزی متوالی در مرحله مقدماتی نشده است و این اتفاق توسط تیم صبای قم یک رکورد در هندبال کشور محسوب می‌شود که امیدوارم شیرینی آن با صعود ما به لیگ برتر کامل شود.

سرپرست تیم هندبال صبای قم در ادامه با بیان اینکه تمام اعضای تیم ما اعم از کادر مدیریت، فنی و بازیکنان برای صعود به لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور متحد و هماهنگ شده‌اند، افزود: ما یک بازی دیگر از مرحله مقدماتی خواهیم داشت که کاملاً تشریفاتی است.

وی تصریح کرد: بازی هفته پایانی ما با تیم پارس مس فلاورجان تیم دوم جدول رده‌بندی است که هم‌اکنون در جدول سه امتیاز از ما کمتر دارد و حتی اگر در بازی آخر موفق به شکست تیم صبای قم هم شود، باز هم صبای قم به عنوان صدرنشین صعود می‌کند.

اخوان با بیان اینکه صبا در جدال هفته پایانی مرحله گروهی با قدرت به مصاف پارس مس فلاورجان می‌رود، تصریح کرد: ما در دو فصل گذشته رقابت‌های لیگ دسته اول هندبال مردان باشگاه‌های کشور به یک قدمی صعود به مسابقات لیگ برتر رسیدیم اما با بدشانسی این فرصت را از دست دادیم و حالا تیم مصمم به صعود مقتدرانه به لیگ برتر است.

وی خاطرنشان کرد: به هر حال این را پذیرفته‌ایم که کار برای صعود به لیگ برتر هندبال با توجه به حضور 11 مدعی دیگر بسیار سخت است اما آن قدر تلاش و تمرین مستمر انجام داده‌ایم که امسال بتوانیم جواز صعود به لیگ برتر را کسب کنیم.

سرپرست تیم هندبال صبای قم تصریح کرد: در این فصل، بازیکنان خوب فصل گذشته که بیشتر از بین هندبالیست‌های جوان و آینده‌دار قم هستند، حفظ شده‌اند و با درایت کادر فنی چند بازیکن خوب نیز به تیم ملحق شده‌اند که این مهم قدرت تیم صبا را دو چندان کرده است و شما می‌بینید که تیم ما آنقدر پرقدرت و هماهنگ است که می‌تواند 9 هفته متوالی بدون رقیب برابر حریفان پیروز شود و امیدواریم با کسب دهمین برد متوالی در هفته پایانی مرحله مقدماتی، صعود قدرتمندانه‌ای به نیمه نهایی داشته باشیم.

انتهای‌ پیام/78002/م30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول