اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت هندبال قم:

تیم هندبال قم با تکیه بر تعصب لیگ برتری می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت هندبال استان قم گفت: تعصب و انگیزه بالایی که در تک تک مربیان و بازیکنان صبا وجود دارد قطعاً موجب صعود هندبال قم به لیگ برتر باشگاه‌های کشور می‌شود.

تیم هندبال قم با تکیه بر تعصب لیگ برتری می‌شود

سید علیرضا طباطبایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: از نزدیک نظاره‌گر نمایش بسیار خوب بازیکنان صبای قم در دیدار خانگی هفته نهم لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور برابر ثامن الحجج آمل بودم و به نظرم این تیم صد درصد شایسته صعود به لیگ برتر است.

این مسئول با بیان اینکه صعود صبای قم به عنوان صدرنشین گروه اول مقدماتی به مرحله نهایی قطعی شده است افزود: بازیکنان ما در هفته پایانی مقابل تیم پارس مس فلاورجان با تمام توان بازی می‌کنند تا با 20 امتیاز کامل راهی نیمه نهایی شوند.

رئیس هیئت هندبال استان قم تاکید کرد: صبا حمایت‌های خوبی از تیم هندبال این باشگاه داشته و با بازیکنان توانمند و مربیان خوب و با دانشی که در تیم ما حضور دارند، قطعاً می‌توانیم یکی از صعودکننده‌ها به لیگ برتر هندبال کشور باشیم.

وی با اشاره به وضعیت فعلی صبای قم در راه صعود به لیگ برتر هندبال بیان داشت: حضور غلامعلی اکبرآبادی که یک مربی دلسوز، متعهد و کاردان است، در رأس کادر فنی تیم هندبال صبای قم می‌تواند روحیه بسیار بالایی به تیم تزریق کند و این مربی با تجربه بسیار بالای خود می‌تواند صبایی قدرتمند را در نیمه نهایی برای مصاف حریفان آماده کند.

طباطبایی با اشاره به اینکه صبای قم از آغاز مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور برای صعود به لیگ برتر حضور شایسته‌ای داشته است، عنوان کرد: تیم ما ‌نسبت به جذب بازیکنان دلخواه به موقع اقدام کرد و بازیکنان با انگیزه در کنار کادر فنی توانا موجب موفقیت تیم شده‌اند.

این مسئول یادآور شد: کسب پیروزی و سه امتیاز در دیدار هفته نهم لیگ برابر تیم ثامن الحجج آمل از هر نظر می‌تواند صبای قم را در شرایط بسیار خوبی قرار دهد، به ویژه اینکه در هفته آخر باید در خارج از خانه بازی کنیم، بنابراین این مسابقه حساسیت‌هایی به دنبال دارد که باید از آن در راستای کسب دهمین برد این فصل استفاده کنیم.

تیم هندبال صبای قم در گروه نخست از مرحله مقدماتی مسابقات فصل جاری لیگ دسته یک هندبال مردان باشگاه‌های کشور با تیم‌های هیئت یزد، ثامن الحجج آمل، هیئت کرمانشاه، پارس مس فلاورجان و هیئت زنجان رقابت می‌کند و هم‌اکنون با 9 پیروزی از 9 بازی با 18 امتیاز صدرنشین است.

انتهای پیام/78002/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول