اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه صنعتی اصفهان تاکید کرد

کاهش زمینه‌های ترس حضور دانشجویان در کرسی‌های آزاداندیشی

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: باید از ترس حضور دانشجو در کرسی‌های آزاد اندیشی پیشگیری شود.

کاهش زمینه‌های ترس حضور دانشجویان در کرسی‌های آزاداندیشی

محمد شایان‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با ارائه گزارشی از برگزاری کرسی آزاداندیشی که با استقبال خوب دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان روبرو شده است، اظهار کرد: در دانشگاه صنعتی اصفهان شورایی با عنوان «هیئت کرسی آزاد اندیشی» تشکیل شده که زیر مجموعه معاونت فرهنگی اجتماعی این دانشگاه است و رسیدگی به موضوعات و صدور مجوز لازم به تشکل‌های دانشجویی را انجام می‌دهد و از آنها حمایت مالی می‌کند.

وی با اشاره به برخی نقاط ضعف و قوت این کرسی‌های آزاد اندیشی به آیین‌نامه حمایتی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اشاره کرد و افزود: در این آیین‌نامه آمده است که دانشجویان موافق و مخالف شرکت کننده از هرگونه اقدام آموزشی و انضباطی مصون هستند.

معاون فرهنگی دانشگاه صنعتی اصفهان تأکید کرد: دانشگاه صنعتی اصفهان در راستای تشویق دانشجویان فعال در این طرح به صورت تشویقی یک نمره به دروس معارفی آنها اضافه می‌کند.

وی با اشاره به استقبال مطلوب دانشجویان از موضوعات طرح و اجرا شده در کرسی‌های آزاد اندیشی گفت: در این راستا دو موضوع ویژه با عنوان دوستی نامحرمان و ازدواج دانشجویی با همکاری مسئول حوزه علمیه دانشجویی دانشگاه و معاونت نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه صنعتی انجام پذیرفت. 

شایان نژاد بیان کرد: دانشگاه صنعتی اصفهان توانسته چهارده موضوع را در این ترم تحصیلی با حمایت مدیریت دانشگاه، دانشجویان و تشکل‌ها به سرانجام رسانده و در بین دانشگاه‌های استان اصفهان جزو نخستین دانشگاه‌ها قرار گیرد.

انتهای پیام/2301/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول