اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده نوشهر و چالوس در مجلس:

طرح جامع سیلاب به مجلس ارائه شد/ تفحص از وزارت صنعت پیگیری می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس از ارائه طرح جامع سیلاب و پیگیری تحقیق و تفحص از وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر داد.

طرح جامع سیلاب به مجلس ارائه شد/ تفحص از وزارت صنعت پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، قاسم احمدی‌لاشکی صبح امروز در جمع مردم کلاردشت با اشاره به سیل اخیر در منطقه گفت: مگر می‌شود مردم سال‌ها تلاش کنند، زحمت بکشند و زندگی خود را فراهم کنند اما تنها با دو ساعت بارندگی همه دسترنج آن‌ها از بین برود.

وی افزود: کتابچه‌ای با همکاری جمعی از متخصصان آماده شد که در آن کارهای آماری و اطلاعاتی انجام شده و آن را به رئیس مجلس دادم و او نیز آن را به کمیسیون عمران ارجاع دادند و مطمئناً پیگیری خواهم کرد تا این موضوع شکل جدی‌تری به خود گیرد.

احمدی‌لاشکی خاطر نشان کرد: سیل اخیر خسارت‌های فراوانی به مردم زد و آن‌ها را آزار داده است و بنابراین باید چاره‌اندیشی شود تا از سیل و سیلاب بعدی جلوگیری کنیم.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس عنوان کرد: امروز دیگر نباید گفت که سیل یک بلای طبیعی است چون می‌توان با تدبیر، هوشمندی و با اجرایی کردن کارها از بروز خسارات جلوگیری کرد.

وی در ادامه به معضل بیکاری جوانان اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلاتی که در این ایام من را رنج می‌دهد بیکاری جوانان است و باید آن را جدی گرفت.

احمدی‌لاشکی عنوان کرد: معتقد هستم فضای اشتغال در کشور مطلوب نیست و بیکاری افراد که اغلب تحصیل‌کرده و دارای استعدادهای خوبی هستند از دغدغه‌های من است.

وی همچنین به موضوع تحقیق و تفحص از وزارت صنعت، معدن و تجارت پرداخت و گفت: این موضوع را پیگیر هستم و تا حصول نتیجه آن را ادامه می‌دهم و قبلاً هم بارها گفتم که در این حوزه حرف‌هایی دارم که در گفت‌وگو با رسانه‌ها و نیز تذکرات خود در مجلس عنوان کردم که در این مورد اقدامات لازم انجام می‌شود.

انتهای‌پیام/86013/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول