اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه قزوین:

12 بهمن سپیده صبح عدالت و آزادی و استقلال است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: 12 بهمن روز ولادت انقلاب است و می‌توان از آن به عنوان سپیده صبح عدالت و آزادی و استقلال نام برد.

12 بهمن سپیده صبح عدالت و آزادی و استقلال است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، حجت‌ الاسلام محمدتقی بهبودی در گردهمایی ائمه جمعه که در دفتر امام جمعه شهر بویین زهرا برگزار شد، اظهار داشت: در حقیقت بهمن سال 57 یادآور ایثار و جانفشانی‌های مردم ایران اسلامی در برابر طاغوت بود و مردم توانستند حکومت جمهوری اسلامی را بنا نهند.

وی با اشاره به آغاز دهه مبارک فجر و روز 12 بهمن افزود: 12 بهمن روز ولادت انقلاب است و می‌توان از آن به عنوان سپیده صبح عدالت و آزادی و استقلال نام برد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قزوین با اشاره به برنامه‌های سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در این استان بیان داشت: دهه فجر دهه مبارکی است و اثرات آن امروز در کشورهای اسلامی مشاهده می‌شود به طوری که کشورهای اسلامی با الگو برداری از انقلاب عظیم جمهوری اسلامی ایران برای رهایی از ظلم به پا خواسته‌‌‌اند.

بهبودی تصریح کرد: برنامه‌های دهه مبارک فجر امسال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

وی خطاب به ائمه جمعه استان قزوین اظهار داشت: ائمه جمعه این استان باید در تریبون‌های نماز جمعه اهداف و ثمرات و دستاوردهای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را برای مردم و نمازگزاران تبیین کنند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قزوین با اشاره به تحریم‌های صورت گرفته علیه این نظام مقدس ابراز داشت: تمام تلاش دشمنان این است که بین مردم و مسئولان نظام تفرقه انداخته و یا با انواع توطئه‌ها و تحریم‌ها می‌خواهند آرمان‌های والای این نظام را کمرنگ کنند، ولی خوشبختانه با همه نقشه‌های شومی که علیه این ملت بصیر به کار بردند نتوانستند موفق شوند.

بهبودی به پیشرفت‌های صورت گرفته پس از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور اشاره کرد و گفت: ایران در طول 34 سال گذشته در تمام زمینه‌های علمی، اقتصادی، نظامی و فناوری به پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای دست یافته است که باید شکرگزار باشیم.

وی افزود: برای رژیم گذشته معنای ارزش، وابستگی به قدرت‌های اجنبی بود و مردم ایران تحت رهبری امام راحل (ره) این ارزش‌های طاغوتی را از بین بردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین نیز در این همایش با اشاره به آمادگی ادارات این استان و مردم برای برگزاری برنامه‌های دهه مبارک فجر بیان داشت: انقلاب اسلامی، انقلابی جامع و همه جانبه بود که تمام تاریکی‌ها و سیاهی‌‌های حکومت استبدادی که در خدمت استکبار بود را از بین برد.

حجت‌ الاسلام علی قابل افزود: با هماهنگی که با مدیران استان قزوین داشتیم می‌خواهیم برنامه‌های باشکوهی را در دهه مبارک فجر امسال برگزار کنیم.

انتهای پیام/77001/ع20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول