اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های سیستان و بلوچستان خبر داد

بهره‌برداری پلیس راه سیستان و بلوچستان از دوربین‌های ثبت تخلف

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های سیستان و بلوچستان گفت: تا پایان امسال، پلیس راه سیستان و بلوچستان امکان بهره‌برداری از دوربین‌های ثبت تخلف را خواهد داشت.

بهره‌برداری پلیس راه سیستان و بلوچستان از دوربین‌های ثبت تخلف

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، علیرضا مجرد ظهر امروز در جلسه کمیته ایمنی حمل و نقل استان اظهار داشت: تعداد دوربین‌های تصویری در جاده‌های استان افزایش می‌یابد.

وی افزود: سرعت‌های غیرمجاز یکی از مهم‌ترین عوامل تصادفات جاده‌ای در استان است که با نصب دوربین‌های پلاک خوان علاوه بر سرعت‌های لحظه‌ای، سرعت‌های متوسط نیز توسط دوربین‌های نصب شده، ثبت می‌شود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های سیستان و بلوچستان ادامه داد: تا پایان سال‌جاری، بسترهای لازم برای بهره‌برداری از سیستم‌های دوربین با تکنولوژی پلاک خوان از سوی پلیس راه استان آماده سازی شده است.

مجرد بیان داشت: این سیستم‌ها با هدف کنترل و نظارت بیشتر بر عملکرد تردد وسایل نقلیه در محورهای پر ترافیک نصب و راه‌اندازی شده و تا پایان امسال امکان برخورد قانونی با متخلفان از سوی پلیس راه با کیفیت بهتر و بدون حضور عامل انسانی فراهم می‌شود.

وی همچنین گفت: با پیگیری‌های انجام شده در کمیته ایمنی حمل و نقل استان، سامانه تلفن هوشمند 147 ندای امداد در استان راه‌اندازی شد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های سیستان و بلوچستان افزود: کاربران جاده‌ای در طول محورهای مواصلاتی می‌توانند در مواقع ضروری و بحرانی با شماره تلفن 147 موقعیت دقیق بحران و مشکل را به جمعیت هلال‌احمر استان بیان کنند تا نیروهای امداد این جمعیت در اسرع وقت در محل حادثه حضور یابند.

انتهای پیام/75002/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول