اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی خبر داد

هزینه 17 میلیارد ریالی برای اجرای طرح فاضلاب مدرن اهر

خبرگزاری فارس: معاون توسعه شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی از تحقق اعتباری معادل 17 میلیارد ریال برای اجرای پروژه فاضلاب مدرن شهری اهر خبر داد.

هزینه 17 میلیارد ریالی برای اجرای طرح فاضلاب مدرن اهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، علی خانی بعدازظهر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان گفت: اهر از لحاظ برخورداری از فاضلاب مدرن شهری با بهره‌مندی 75 درصد از شهروندان از متوسط استانی پیش‌رو هستند و بیشترین انشعاب واگذار شده و مشترکان بهره‌مند از فاضلاب مدرن شهری در سطح استان این شهرستان بوده و عملیات مطالعاتی فاضلاب بخش هوراند نیز با اعتبار اولیه 300 میلیون ریال آغاز شده است.

وی یکی دیگر از پروژه‌های در دست اجرا آب و فاضلاب استان در شهرستان اهر را اصلاح شبکه توزیع آب و بهسازی و مرمت آنها اعلام کرد و افزود: با توجه به عمر بالای این شبکه و متناسب نبودن این شبکه‌ها به علت تغییر آب شرب شهرستان از چاه‌های عمیق به آب سد ستارخان و بهره‌مندی شهروندان از آب تصفیه شده تصفیه‌خانه آب شرب اهر عملیات اجرایی این پروژه با اختصاص اعتباری معادل 2 میلیارد ریال آغاز شده است.

معاون توسعه شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی گفت: این اعتبار برای اجرای کامل این پروژه کافی نبوده و برای این طرح بزرگ شهرستان بالغ بر 20 میلیارد ریال اعتبار نیاز است که امیدواریم با مساعدت مسئولان استان و شهرستان و تخصیص اعتبارات لازم در اجرای این پروژه تسریع شود.

انتهای پیام/60003‌/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول