اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف بکارگیری راهکارهای مناسب برگزار شد

نشست اقتصاد مقاومتی و بررسی ابعاد تحریم در قزوین

خبرگزاری فارس: نشست اقتصاد مقاومتی و بررسی ابعاد تحریم با هدف به‌کارگیری راهکارهای مناسب برای افزایش تولید، با حضور مسئولان استانی و تولیدکنندگان در قزوین برگزار شد.

نشست اقتصاد مقاومتی و بررسی ابعاد تحریم در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، نشست اقتصادی مقاومتی و بررسی ابعاد تحریم در محل سالن اجتماعات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین با حضور تولیدکنندگان واحدهای صنعتی استان، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان قزوین و مدیرکل بررسی‌های اقتصادی وزارت اطلاعات برگزار شد.

در این مراسم مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان قزوین و مدیرکل بررسی‌های اقتصادی وزارت اطلاعات پیرامون اقتصاد و تحریم اقتصادی سخنرانی کردند.

مدیرکل بررسی‌های اقتصادی وزارت اطلاعات با اشاره به اینکه دشمنان اسلام با به‌کارگیری سه سیاست مهار قدرت ایران، بی‌ثبات‌ سازی و نفوذ در ایران تلاش می‌کنند تا بتوانند ایران را شکست دهند، متذکر شد: در این راستا 160 شبکه تلویزیونی، رادیو و سایت فعالیت می‌کنند تا بتوانند بی‌ثباتی را در ایران گسترش دهند.

فرزین با بیان اینکه رتبه ایران در زمینه علمی از 168 به چهارم در دنیا رسیده است، ابراز داشت: دشمنان اسلام از این پیشرفت و توسعه می‌ترسند و به همین دلیل شدیدترین فشارهای اقتصادی را علیه این کشور وارد می‌کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام تلاش می‌کنند تا با اعمال تحریم اقتصادی مشکلات معیشتی، کارگری و بیکاری را در بین مردم گسترش دهند تا مردم را به نظام بدبین کنند، اذعان داشت: انحراف و انفعال از مشکلات اساسی در عدم دشمن‌شناسی است که باید با بیداری و هوشیاری از این انحرافات دور ماند تا دشمن از این مؤلفه‌ها در کشور سوءاستفاده نکند.

مدیرکل بررسی‌های اقتصادی وزارت اطلاعات با اشاره به اینکه طبق اعترافات صریح دشمن مبنی بر اینکه «دشمنان اسلام هر نقشه‌ای را طراحی می‌کنند، رهبر ایران قبل از اجرایی شدن آنان راهکارهای مبارزه با این نقشه‌ها را به مسئولان کشور تذکر می‌دهد»، اذعان داشت: این نشانگر بصیرت و بینش مقام معظم رهبری به مسایل روز است که باید مسئولان از رهنمودهای ایشان نهایت استفاده را کرده تا دشمنان را در جنگ نرم نیز شکست دهند.

این مسئول با بیان اینکه باید تحریم‌های اقتصادی را به فرصت تبدیل کرد، اظهار داشت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید کشور را بدون وابستگی به نفت اداره کرد، بر این اساس باید تولیدات کشور ارتقا یابد تا به این هدف دست یافت.

انتهای پیام/77009/ب20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول