اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس منطقه 10 دانشگاه آزاد اسلامی:

دانشگاه آزاد به تبیین راهبردهای اقتصاد مقاومتی بپردازد

خبرگزاری فارس: رئیس منطقه 10 دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی باید به تبیین راهبردهای اقتصاد مقاومتی در جامعه و بین مردم بپردازد.

دانشگاه آزاد به تبیین راهبردهای اقتصاد مقاومتی بپردازد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از منطقه 10 دانشگاه آزاد اسلامی، مجید مظفری در مراسم تودیع «کاظم جلالی» از ریاست منطقه 10 دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: این دانشگاه می‏تواند با ایجاد بسترهای لازم و برگزاری گفتمان‏های علمی و پژوهشی با حضور متخصصان و صاحب‏نظران، سهم بسزایی در تدوین راهبردهای اقتصاد مقاومتی در سطح نظام آموزش عالی کشور داشته باشد.

وی افزود: توسعه علمی زیربنای توسعه ملی بوده و در این راستا، دانشگاه آزاد اسلامی حداکثر استفاده از منابع مردمی را تاکنون داشته است.

رئیس منطقه 10 دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی نماد آموزش عالی در کشور و منشأ خدمات زیادی در توسعه علمی و گسترش مرزهای دانش بوده و سهم عظیمی در تربیت نیروهای انسانی متعهد و متخصص دارد.

مظفری با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری در باب اقتصاد مقاومتی و اشاره به آمار مربوط به تعداد دانشجویان، اساتید و کارکنان منطقه 10 دانشگاه آزاد، خواستار حرکت رو به جلو در تمام ابعاد فرهنگی، پژوهشی، آموزشی و مدیریتی منسجم‏تر و با سرعت بیشتر در این منطقه شد.

وی گسترش فرهنگ حجاب و عفاف و نهادینه کردن فرهنگ اسلامی در تمام عرصه‏های آموزشی و پژوهشی را مورد تاکید قرار داد.

رئیس منطقه 10 دانشگاه آزاد اسلامی فراهم کردن بستر تجاری‏سازی یافته‏های علمی و پژوهشی، سوق دادن پژوهشگران به تولید تکنولوژی از علم به منظور بهبود شاخص کیفی این دانشگاه و به تبع آن افزایش اعتبار و جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی را مورد تاکید قرار داد.

مظفری توجه به ارتقا و اصلاح هرم هیئت علمی، جذب و به‏کارگیری نیروهای جوان پرانرژی و نخبه را نیز برای این دانشگاه ضروری دانست.

رئیس منطقه 10 دانشگاه آزاد اسلامی از تعیین و معرفی اعضای هیئت امنای دو استان سمنان و گلستان در آینده نزدیک خبر داد.

انتهای پیام/2249/ر/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول