اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه آزاد مطرح کرد

درآمدزایی از طریق تولید علم در دانشگاه آزاد

خبرگزاری فارس: معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی کشور گفت: همانطور که کشور باید از در آمدهای نفتی فاصله بگیرد دانشگاه آزاد هم باید از حق‌الناس فاصله گرفته و به سمت درآمدزایی از طریق تولید علم برود.

درآمدزایی از طریق تولید علم در دانشگاه آزاد

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، عبدالله افشار بعد از ظهر امروز در نشست با مدیرعامل پارس جنوبی و مدیران و کارکنان مدیریت پژوهش و فناوری منطقه ویژه پارس اظهار داشت: امروز ایران اسلامی در مسیر رشد و پیشرفت قرار دارد و همه باید در راستای موفقیت‌های بیشتر و بهتر تلاش کنیم.

وی افزود: دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی نقش مهمی در توسعه و پیشرفت دارند و استفاده از ظرفیت و پتانسیل دانشگاه امری لازم است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی کشور، دانشگاه آزاد را یک نهاد عمومی خواند که از حق‌الناس استفاده می‌کند.

افشار تصریح کرد: همانطور که کشور باید از در آمدهای نفتی فاصله بگیرد دانشگاه آزاد هم باید از حق‌الناس فاصله گرفته و به سمت درآمدزایی از طریق تولید علم برود.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد دارای بیش از یک و نیم میلیون دانشجو است، اذعان داشت: این دانشگاه با دارا بودن این تعداد دانشجو در سطح کشور بال وزارت علوم محسوب می‌شود و باید از امکانات بالقوه آن در راستای پیشرفت کشور استفاده کرد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی کشور گفت: هر صنعتی در هر گوشه‌ای از این مملکت به همه آحاد ملت تعلق دارد و باید به نحو مطلوب از آن استفاده شود.

وی خواستار انعقاد تفاهم‌نامه‌ای میان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و دانشگاه آزاد کشور در راستای استفاده از پتانسیل‌های لازم این دانشگاه شد.

انتهای پیام/2451/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول