اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مهاباد تاکید کرد

برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه فجر در مهاباد

خبرگزاری فارس: امام جمعه مهاباد گفت: برنامه‌های دهه فجر امسال در مهاباد باشکوه‌تر از هر سال برگزار شود.

برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه فجر در مهاباد

به گزارش خبرگزاری فارس از مهاباد، ماموستا عبدالقادر سهرابی صبح امروز در جلسه‌ای که به مناسبت هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در مرکز بزرگ اسلامی این شهرستان تشکیل شد، با تبریک فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: در برنامه‌های گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی باید مردم را بیشتر از گذشته در این برنامه‌ها سهیم کرد.

وی با بیان اینکه مشارکت مردمی در این برنامه‌ها حائز اهمیت است، تصریح کرد: در این میان نباید از مساجد که سنگر انقلاب هستند غافل شد.

سهرابی افزود: باید بخشی از برنامه‌های دهه فجر را در مساجد استان برگزار و زمینه‌ای را فراهم کرد تا اقشار مختلف مردم در این مراسم حضور یابند.

امام جمعه مهاباد با تاکید بر هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این برنامه‌ها، خاطر نشان کرد: دشمن بار دیگر چشم خود را دوخته تا این برنامه‌ها را رصد کند نباید اجازه دخالت و هرگونه وراجی را در این زمینه به دشمن بدهیم.

وی با بیان اینکه در این میان باید دانش‌آموزان مرکز توجه قرار گیرند، اعلام کرد: برای اینکه روحیه دفاع از کیان اسلامی را در دانش‌آموزان ارتقا دهیم و به منظور آشنایی هر چه بیشتر آن‌ها با ارزش‌های انقلابی باید برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در مدارس نیز مورد توجه ویژه‌ای قرار گیرند.

انتهای پیام/61001/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول