اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز گلستان خبر داد

بهره‎برداری تمام پروژه‎های مهر ماندگار شرکت گاز گلستان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان گفت: تمام پروژه‎های مهر ماندگار تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‎رسند و اکثر آنها در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

بهره‎برداری تمام پروژه‎های مهر ماندگار شرکت گاز گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رمضانعلی سنگدوینی بعد از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران استان با تبریک آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) و گرامی‌داشت هفته وحدت اظهار کرد: پروژه‎های مهرماندگار در گلستان، بالای 92 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی با بیان اینکه تعداد پروژه‎های مهر ماندگار در استان بالغ بر 30 روستا را شامل می‎شود، تصریح کرد: اعتبار این پروژه‎ها 10 میلیارد و 735 میلیون تومان است که تعداد 23 روستا در هفته دولت و تعداد هفت روستای دیگر نیز تا پایان سال به بهره‎برداری خواهند رسید.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان بیان داشت: پیش‎بینی ما این بود که اتمام و بهره‎برداری از پروژه‌های مهر ماندگار تا خرداد سال 1392 به طول انجامد که خوشبختانه زودتر از موعد مقرر افتتاح و مورد بهره‎برداری قرار خواهند گرفت.

104 پروژه‎های گاز گلستان دهه فجر افتتاح می‎شود

سنگدوینی تعداد پروژه‎های دهه فجر را 104 مورد عنوان کرد و یادآور شد: این پروژه‎ها با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد و 220 میلیون تومان در استان گازرسانی می‎شوند که از این تعداد، گازرسانی به 37 روستای استان با مبلغ 8 میلیارد و 660 میلیون تومان انجام شده است.

وی ابراز داشت: 5 هزار و 917 خانوار با جمعیت حدود 24 هزار نفر از تعداد 37 روستای استان از نعمت گاز طبیعی بهره‎مند می‎شوند.

آغاز عملیات گازرسانی 12 روستا در سطح گلستان

مدیرعامل شرکت گاز گلستان از آغاز عملیات گازرسانی 12 روستا در سطح استان خبر داد و افزود: برای پروژه مراوه‎تپه اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 500 میلیون تومان پیش‎بینی است.

سنگدوینی با اشاره به اینکه گازرسانی به 44 واحد صنعتی حدود 810 میلیون تومان اعتبار دربرداشته است، خاطرنشان کرد: برای گازرسانی به شهرک صنعتی شهرستان بندرترکمن اعتباری بالغ بر 700 میلیون تومان هزینه شده است.

 

 

گازرسانی سه جایگاه سی‎ان‎جی در سطح گلستان

وی از گازرسانی سه جایگاه سی‎ان‎جی در سطح استان با اعتبار 160 میلیون تومان خبر داد و بیان داشت: گازرسانی به پنج پروژه مسکن مهر نیز با مبلغ 390 میلیون تومان انجام گرفته است.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان با بیان اینکه فاز دوم خط تغذیه مسیر سلطانعلی در دهه فجر به بهره‎برداری می‌رسد، اضافه کرد: این خط تغذیه کمک می‎کند تا در شرایط سخت، بخش‎هایی از شهرها و روستاها به یکدیگر ارتباط داده شود.

سنگدوینی اعتبار فاز دوم پروژه مذکور را یک میلیارد و 800 میلیون تومان اعلام کرد و ادامه داد: این خط تغدیه کمکی برای گازرسانی به بخشی از روستاهای ضلع شمالی استان است.

وی گفت: تعریض، توسعه و تقویت ایستگاه‎های تقلیل فشار در یکی از روستاهای گنبدکاووس با اعتبار 200 میلیون تومان آماده بهره‎برداری است.

آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به 12 روستای مراوه‎تپه

مدیرعامل شرکت گاز گلستان از آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به 12 روستای مراوه‎تپه خبر داد و اذعان داشت: با بهره‌برداری از این پروژه‎ها یک‎هزار و 327 خانوار در آینده از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‎شوند.

انتهای پیام/2307/ن40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول