اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان عنوان کرد

سفر احمدی‌نژاد به هرمزگان برای افتتاح پروژه‌های مهر ماندگار

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان گفت: تعدادی از پروژه‌های مهر ماندگار آماده بهره‌برداری در این استان با سفر رئیس جمهور مورد افتتاح قرار می‌گیرد.

سفر احمدی‌نژاد به هرمزگان برای افتتاح پروژه‌های مهر ماندگار

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی ظهر امروز در نشست ستاد مهر ماندگار هرمزگان که با حضور دستیار ویژه رئیس جمهور و رئیس ستاد مهر ماندگار کشور برگزار شد، اظهار داشت: در ماه‌های اخیر همواره تلاش بر این بوده است که پروژه‌های مهر ماندگار با نگاهی برخاسته از عدالت‌محوری و توزیع عادلانه امکانات در استان راهبری شود.

وی با بیان اینکه با روند موجود مطمئن است تمامی پروژه‌های مهر ماندگار به سرانجام می‌رسد، ادامه داد: تعدادی از این پروژه‌ها آماده بهره‌برداری است که در سفر آتی رئیس جمهوری مورد بهره‌برداری رسمی قرار می‌گیرد.

استاندار هرمزگان در ادامه افزود: بر این اعتقاد هستیم که با روند پروژه‌های مهر ماندگار مردم استان به زودی از تأثیرات آن‌ها برخوردار می‌شوند.

وی تاکید کرد: برخی از پروژه‌های مهر ماندگار در حوزه‌های راه، بهداشت و درمان نیازمند پشتیبانی مالی بیشتری در سطح ملی است.

علی اباذری مشاور امور اقتصادی استاندار و دبیر ستاد مهر ماندگار هرمزگان نیز در ادامه با بیان اینکه ستاد مهر ماندگار هرمزگان از فعال‌ترین ستادهای کشور به شمار می‌رود افزود: در حال حاضر 345 پروژه در قالب 45 طرح در قالب مهر ماندگار با اعتباری معادل 18 هزار میلیارد تومان در راهبری و پیشبرد است.

آن گونه که گفته می‌شود استان هرمزگان در بالای جدول استان‌های برخوردار از پروژه‌های مهر ماندگار قرار دارد.

پروژه‌هایی همانند پل خلیج فارس، پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس، بندر چند منظوره نخل ناخدا و چندین پروژه دیگر از جمله پروژه‌های بیمارستانی جزئی از پروژه‌های مهر ماندگار در این استان دسته‌بندی شده‌اند.

انتهای پیام/88001/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول