اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اراک:

21 کمیته برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر در اراک تشکیل شد

خبرگزاری فارس: فرماندار اراک از تشکیل 21 کمیته به منظور برگزاری هرچه با شکوه‌تر برنامه‌های دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

21 کمیته برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر در اراک تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، مسلم پورقاسمیان بعد از ظهر امروز در نشست ستاد دهه فجر این شهرستان اظهار داشت: ستاد دهه فجر شهرستان با تشکیل 21 کمیته، فعالیت‌‌ها و برنامه‌ریزی‌های خود را به منظور برگزاری هرچه با‌شکوه‌تر برنامه‌های دهه فجر امسال آغاز کرده است.

وی ادامه داد: دهه مبارک فجر درخشان‌ترین ایام در تاریخ انقلاب اسلامی است که برگزاری باشکوه‌ این دهه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

فرماندار اراک خاطر نشان کرد: امروز ایران اسلامی به برکت انقلاب به دستاوردها و افتخارات ارزشمندی دست یافته که بازگو کردن این دستاوردها به عموم مردم باید در دستورکار قرار گیرد.

پورقاسمیان با اشاره به اینکه این انقلاب اسلامی بود که به این کشور عزت، عظمت، اقتدار و استقلال را هدیه داد، بیان داشت: عزت، افتخار و استقلال از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که امروز در سایه شعار نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی به دست آمده است.

حضور با اقتدار، پر شور و حماسی ملت بزرگ ایران اسلامی به خصوص مردم ولایت‌مدار اراک در راهپیمایی 22 بهمن علاوه بر تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل، شهیدان والا مقام و رهبر معظم انقلاب مشت محکمی است که این مردم شریف بر دهان استکبار جهانی و صهیونیست خبیث خواهند زد و به آنان خواهند گفت؛ تحریم و تهدید نمی‌تواند ملت بزرگ ایران اسلامی را به زانو در بیاورد.

وی بر اجرای هر چه باشکوه‌تر مراسم سالگرد پیروزی انقلاب تأکید کرد و و خواستار مشارکت هرچه بیشتر مردم در برنامه‌های دهه فجر شد.

در این نشست گلباران محل تحصیل امام خمینی(ره) در اراک، نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس همزمان با سالروز ورود تاریخی امام(ره) به میهن، عطرافشانی و گلباران قبور مطهر شهدا، بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی، برپایی جشن‌های انقلاب و برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، ورزشی، برپایی جشن‌های روستایی و شهری و راهپیمایی در 22 بهمن به عنوان برنامه‌های دهه فجر در این شهرستان اعلام شد.

انتهای پیام/87006/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول