اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار برازجان خبر داد

بهره‌برداری از 11 پروژه زیربنایی در دهه فجر

خبرگزاری فارس: شهردار برازجان از بهره‌برداری 11 پروژه زیربنایی در دهه فجر خبر داد.

بهره‌برداری از 11 پروژه زیربنایی در دهه فجر

کریم حسین‌آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: شهرداری برازجان در راستای خدمات‌رسانی بهینه به شهروندان تلاش و فعالیت بسیار خوبی انجام داده است و برای رضایت‌خاطر مردم از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

وی افزود: کیفیت‌بخشی و بهبود خدمات از مهم‌ترین اولویت‌های این مجموعه است و امیدواریم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

شهردار برازجان با اشاره به اجرای برنامه‌های دهه فجر در برازجان خاطرنشان کرد: دهه فجر مقطع مهم و ارزشمندی در تاریخ ایران اسلامی است که آشنایی جوانان و نوجوانان با این دوران امری لازم است.

حسین‌آبادی تصریح کرد: تبیین دستاوردهای ارزشمند نظام اسلامی و اطلاع‌رسانی خدمات دولت و نظام امری مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: شهرداری برازجان در چند سال اخیر گام‌های اساسی برای آبادانی و توسعه زیرساخت‌های مهم در این شهر برداشته و امیدواریم رضایت مردم را جلب کنیم.

شهردار برازجان از بهره‌برداری از 11 پروژه زیربنایی شهرداری برازجان در دهه فجر خبر داد و گفت: بیش از 25 میلیارد ریال اعتبار برای این طرح‌های مهم هزینه شده است.

حسین‌آبادی اذعان داشت: این پروژه‌ها شامل احداث و ساماندهی خیابان‌ها، پیاده‌روسازی، بهسازی بلوارها، میادین و زیرسازی و آسفالت کوچه‌های سطح شهر است که با اعتباری معادل 25 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده‌اند.

وی اضافه کرد: برازجان از شهرهای مهم و تاثیرگذار در استان است و شهرداری و شورای اسلامی این شهر با تمام وجود برای خدمات‌رسانی به مردم فعال است.

انتهای پیام/2451/ز/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول