اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 190 شرکت‌کننده در اصفهان

جامع‌ترین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی کشور آغاز به کار کرد

خبرگزاری فارس: با حضور 190 شرکت‌کننده داخلی و خارجی جامع‌ترین نمایشگاه کشاورزی کشور در اصفهان آغاز به کار کرد.

جامع‌ترین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی کشور آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت کشاورزی، ماشین‌آلات و خدمات وابسته در اصفهان آغاز به کار کرد، این نمایشگاه با حضور ذاکراصفهانی استاندار اصفهان، جلالی‌پور مدیرکل دفتر امور ترویج تجارت سازمان توسعه تجارت ایران، سنابادی رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون وزارت جهاد کشاورزی، آوالونه رئیس مؤسسه تجارت خارجی ایتـالیا (ایچه)، رئیس کنوانسیون سازمان فدرال محصولات کشاورزی مالزی، وزیر کشاورزی ایالت آجارای گرجستان، رؤسا و اعضای اتحادیه‌ها و انجمن‌های مربوطه، مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان، مشارکت کنندگان، فعالان بخش خصوصی، اساتید، دانشجویان و اصحاب رسانه افتتاح شد.

نمایشگاه مذکور به عنوان جامع‌ترین نمایشگاه کشاورزی کشور اطلاق می‌شود و بازدید 64 کارشناس و متخصص از 22 کشور، حضور مشارکت کنندگانی از کشورهای چین، امارات و ترکیه، وسعت 9 هزار و 770 متری نمایشگاه در چهار سالن نمایشگاهی است.

این نمایشگاه با حضور 190 مشارکت کننده از استان‌های مختلف کشور برگزار شده است و همچنین همراهی و حضور 20 نشریه تخصصی، انجمن و اتحادیه و ثبت نام اینترنتی بر اساس ملاک‌های فنی از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این نمایشگاه است.

نمایشگاه اگروت از 4 تا 7 بهمن ماه از ساعت 14 تا 20 در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان دایر است و علاقه‌مندان می‌توانند بلیط رایگان نمایشگاه را از سایت آن دریافت کنند.

انتهای پیام/63001/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول