اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

خلخال رتبه اول ارائه تسهیلات کشاورزی را کسب کرده است

خبرگزاری فارس: فرماندار خلخال گفت: شهرستان خلخال با تحقق اشتغال 106 درصدی در 10 ماه گذشته رتبه اول را در ارائه تسهیلات کشاورزی کسب کرده است.

خلخال رتبه اول ارائه تسهیلات کشاورزی را کسب کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی صبح امروز در جلسه کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان خلخال تحقق اشتغال توسعه بخش کشاورزی خلخال را 527 نفر اعلام کرد و اظهار داشت: تا 10 روز آینده این کارگروه با تعامل جهاد کشاورزی و بانک‌های عامل تلاش می‌کند که به تعهد اشتغال 595 نفر برسد.

وی ضمن اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در سال 91 مبنی بر حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی گفت: در کنار کارگروه توسعه کشاورزی جهاد اقتصادی نیز مد‌نظر در اولویت دستگاه‌ها بوده و با ظرفیت‌های موجود در شهرستان خلخال قطعاً در عمل به تعهدات موفق خواهیم بود.

فرماندار شهرستان خلخال یادآور شد: به لحاظ وجود مشکلات در برخی از صنایع و تولیدی‌های غیر‌فعال و راکد شهرستان تلاش شد تا از طرح صیانت و حمایت از تولید «ماده 29» تعداد 12 واحد تولیدی مشکل‌دار از طریق تعامل با اتاق بازرگانی به بانک‌های عامل معرفی شوند.

محمدی بیان داشت: انتظار داریم در اسرع وقت و کمترین زمان ممکن این واحد‌ها نیز نسبت به پیگیری مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی خود توجه داشته و اقدامات لازم را انجام دهند.

این مسئول افزود: با تعطیلی واحد‌های صنعتی و تولیدی فاجعه بیکاری در این واحد‌ها باعث مشکلات زیادی در شهرستان شده و خانواده‌ها را نیز با مشکلات و معضلات زیادی روبرو می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار شهرستان خلخال در پایان سخنان خود تصریح کرد: هر چند در کارگروه توسعه کشاورزی این رقم تسهیلات و اعتبارات برای بخش کشاورزی در نظر گرفته شده است اما علیرغم اینکه مصوبات، تامین اعتبار و پرداخت این تسهیلات بخش مهم ایجاد اشتغال و برطرف کردن مشکلات است رویه اصلی و اولویت مهم این امر پیگیری و نظارت بر اجرای طرح‌ها می‌باشد.

انتهای پیام/62008/ر20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول