اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر / 25

محمودی: ایران اسلامی یک نظام اعتقادی است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران با اشار‌ه به ویژگی‌های جمهوری اسلامی ایران گفت: انقلاب اسلامی ایران یک نظام اعتقادی است.

محمودی: ایران اسلامی یک نظام اعتقادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام سید محسن محمودی لحظاتی پیش در نشست کمیته اصناف و کارگری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین بر حضور باشکوه اصناف در مراسم این دهه مبارک تاکید کرد و گفت: سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با هفته وحدت و ولایت با سعادت پیامبر (ص) همزمان شده است و بنابراین باید برنامه‌ها طوری پایه‌ریزی شود که در آنها به مقام شامخ نبی اکرم (ص) نیز ابراز ادب و احترام شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران اظهار داشت: ایجاد ایستگاه‌های پذیرایی و فرهنگی در مسیر راهپیمایی 22 بهمن، تجلیل از ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدای کارگری، سخنرانی مدیران و یا ائمه جماعات و تبیین اهداف جمهوری اسلامی، معرفی کارگران، کارفرمایان و کارآفرینان نمونه و بازدید از واحدهای کارگری به‌منظور ارتباط نزدیک با این قشر زحمتکش را از دیگر برنامه‌های این کمیته عنوان کرد.

وی ادامه داد: هیچ نظامی را نمی‌شود نام برد که بزرگداشت‌ها را آحاد مردم بر عهده داشته باشند در صورتی که در این مملکت اسلامی خود مردم این مراسم را انجام می‌دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شهرستانهای استان تهران عنوان کرد: جمهوری اسلامی یک نظام اعتقادی است که از بطن مردم سرچشمه می‌گیرد پس باید با برنامه‌ریزی‌های دقیق سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب را با شکوه هرچه تمام‌تر برگزار کنیم.

حجت‌الاسلام محمودی ایجاد ایستگاه‌های پذیرایی و فرهنگی در مسیر راهپیمایی 22 بهمن، تجلیل از ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدای کارگری، سخنرانی مدیران و یا ائمه جماعات و تبیین اهداف جمهوری اسلامی، معرفی کارگران، کارفرمایان و کارآفرینان نمونه و بازدید از واحدهای کارگری به منظور ارتباط نزدیک با این قشر زحمتکش را از دیگر برنامه‌‌های این کمیته برشمرد.

این گزارش حاکی است، نشست کمیته اصناف و کارگری این ستاد با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین، حسن میرزایی سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین در اداره صنعت و معدن این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/2462/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول