اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای پنجمین سال پیاپی و در بین 400 واحد دانشگاهی

دانشگاه آزاد گچساران واحد برتر اقامه نماز کشور شد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران گفت: دانشگاه آزاد گچساران برای پنجمین سال متوالی در بین 400 واحد دانشگاهی کشور، به عنوان واحد نخست و برتر اقامه نماز در سطح دانشگاه‌های کشور معرفی شد.

دانشگاه آزاد گچساران واحد برتر اقامه نماز کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، از سوی هیئت داوران سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، واحد دانشگاه آزاد گچساران با کسب حداکثر آرای ممکن برای پنجمین سال پیاپی موفق به کسب رتبه نخست واحدهای دانشگاهی در زمینه فعالیت‌های اقامه نماز شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دانشگاه آزاد گچساران فعالیت‌های فرهنگی از جمله اجرای اقامه نماز را به عنوان اولویتی مهم در برنامه‌های خود گنجانده است.

آرمین محمودی افزود: این واحد دانشگاهی در کنار ارائه برنامه‌های علمی و پژوهشی برنامه‌های متنوع فرهنگی را برای دانشجویان، اساتید و کارکنان خود برنامه‌ریزی کرده است.

وی ابراز داشت: کسب واحد برتر دانشگاه‌های آزاد کشور در زمینه اجرای فعالیت‌های اقامه نماز، افتخاری دیگر برای مجموعه دانشگاه آزاد گچساران و مردم ولایت‌مدار این شهرستان است.

محمودی بیان داشت: دانشگاه آزاد گچساران با کسب 900 رأی از مجموع یک‌هزار رأی موجود نشان داد که فعالیت‌های مذهبی فرهنگی در این واحد دانشگاهی از جایگاه و اهمیت خاصی برخوردار است.

رئیس دانشگاه آزاد گچساران در ادامه یادآور شد: فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در حوزه‌های مختلفی از جمله برگزاری همایش‌های اعتقادی، فرهنگی، جشن تکلیف و روزه‌داری برای فرزندان کارکنان و اعضای هیئت علمی، برگزاری مسابقات کتابخوانی بوده است.

محمودی تهیه بسته‌های فرهنگی نماز، برگزاری مسابقات نقاشی برای کودکان و نوجوانان خانواده‌های کارکنان، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ در زمینه‌های مذهبی و اعتقادی ، برگزاری کلاس‌های احکام و اسرار نماز، حمایت از تحقیقات دانشگاهی و برگزاری نماز جماعت را از دیگر فعالیت‌های این واحد دانشگاهی در زمینه انجام فعالیت‌های فرهنگی و اقامه نماز عنوان کرد.

مسجد الغدیر دانشگاه آزاد گچساران آماده بهره‌برداری است

وی تصریح کرد: واحد دانشگاه آزاد گچساران دارای 935 مترمربع فضای نمازخانه‌ای در دانشکده‌ها، خوابگاه‌ها و ساختمان اداری بوده و مسجد الغدیر این واحد دانشگاهی با 950 متر مربع زیر بنا در دو طبقه با تلفیق معماری زیبای سنتی و مدرن آماده بهره‌برداری است.

مسعود زاده‌باقری رئیس منطقه شانزده دانشگاه‌های‌ آزاد اسلامی در پیامی ضمن تقدیر از کسب این موفقیت برای دانشگاه آزاد اسلامی گچساران آورده است: به پاس اهتمام ویژه واحد گچساران در امر ارتقاء فرهنگ اقامه نماز و کسب بالاترین امتیاز در منطقه از آن واحد دانشگاهی تشکر می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد گچساران پژوهشگر برتر شد

وی در بخش دیگری از این پیام، تقدیر از متصدیان ترویج فرهنگ نماز را مورد تأکید قرار داده و نوشته است: از کسانی که موجبات این افتخار را برای منطقه شانزده فراهم کرده‌اند به نحو شایسته‌ای تشکر شود.

به گزارش فارس انتخاب آرمین محمودی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران به عنوان پژوهشگر برتر و کسب مقام برتر واحد مالی دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان از دیگر موفقیت‌های کسب شده توسط این واحد دانشگاهی در دو ماه اخیر بوده است.

انتهای پیام/82001/ج30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول