اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تبلیغات و ارتباطات اسلامی حرم مطهر حضرت معصومه(س) عنوان کرد

اقامه نماز جمعه این هفته قم توسط آیت‌الله استادی

خبرگزاری فارس: مدیر تبلیغات و ارتباطات اسلامی حرم مطهر حضرت معصومه(س) گفت: نماز جمعه این هفته به امامت آیت‌الله استادی اقامه می‌شود.

اقامه نماز جمعه این هفته قم توسط آیت‌الله استادی

حجت‌الاسلام زهیر ثباتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده در روزهای پایانی هفته جاری در حرم مطهر حضرت معصومه(س) اظهار کرد: قرائت دعای توسل در روز سه‌شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء توسط هیئت جانبازان استان قم،‌ قرائت زیارت عاشورا بعد از نماز صبح روز پنجشنبه توسط حجت‌الاسلام مؤمنی و مداحی سید مهدی میرداماد و قرائت زیارت جامعه کبیره در روز پنجشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء از جمله برنامه‌های حرم مطهر در هفته جاری است.

وی عنوان کرد: همچنین دعای کمیل پنجشنبه هفته جاری بعد از نماز مغرب و عشاء توسط حجت‌الاسلام فرح‌زاد قرائت شده و حاج محمدرضا عاصی نیز به مداحی خواهد پرداخت.

مدیر تبلیغات و ارتباطات اسلامی حرم مطهر حضرت معصومه(س) بیان داشت: در روز جمعه نیز دعای ندبه بعد از نماز صبح توسط حجت‌الاسلام اویسی قرائت شده و سید مهدی میرداماد مداح این مراسم است.

حجت‌الاسلام ثباتی گفت: مراسم نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته نیز به امامت آیت‌الله استادی اقامه خواهد شد.

وی ابراز کرد: همچنین روز جمعه پیش از نماز مغرب و عشاء زیارت آل یاسین توسط حجت‌الاسلام شهیدی قرائت شده و جلسه پرسش و پاسخ به سئوالات مهدویت نیز توسط دکتر شکوری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/78007/ج10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول