اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ششمین جشنواره زمستانی همدان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: ششمین جشنواره زمستانی همدان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان افتتاح شد.

ششمین جشنواره زمستانی همدان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان همدان در آئین گشایش ششمین جشنواره زمستانی با اشاره به اینکه ششمین جشنواره زمستانی همدان با شعار «گردشگری، همبستگی و ورزش» برگزار می‌شود، اظهار داشت: محورهای مختلف جشنواره امسال با حضور سفرای 29 کشور برنامه‌ریزی شده است.

علیرضا ایزدی افزود: نمایشگاهی با رویکرد گردشگری با حضور 12 استان زاگرس‌نشین برپا شده است که توانمندی‌ها و ظرفیت‌های گردشگری شهرستان‌های استان همدان و 12 استان را به نمایش گذاشته است.

وی با اشاره به تجلیل از قهرمانان المپیکی سال‌های 1948 تا 2012 در جشنواره یادآور شد: در این مراسم از مدال‌آوران و خانواده‌هایشان تجلیل می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با اشاره به سخنان و منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر شناساندن پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین به همه جهانیان ابراز امیدواری کرد این جشنواره بتواند جایگاه همدان را به عنوان شهری کهن و تاریخی به همگان بشناساند.

ششمین جشنواره زمستانی همدان از امروز آغاز و تا دهم بهمن ماه با برگزاری برنامه‌های متنوع در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین ادامه دارد.

انتهای پیام/89003/ح10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول