اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس راه و شهرسازی چناران

607 واحد مسکن مهر در چناران در حال ساخت است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و شهرسازی چناران گفت: 607 واحد مسکن مهر در قالب شرکت تعاونی، انبوه‌ساز و خود مالکی در این شهر در حال ساخت است.

607 واحد مسکن مهر در چناران در حال ساخت است

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، مجید مفیدی‌فر ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 308 واحد طرح ملی مسکن مهر در شهر چناران به مرحله نازک‌کاری رسیده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی چناران افزود: 364 واحد در قالب شرکت تعاونی،150 واحد به صورت قرارداد سه جانبه توسط شرکت انبوه‌ساز و 93 واحد آن نیز به صورت خودمالکی در حاشیه میدان امام رضا(ع) در ضلع شرقی شهر ساخته می‌شود.

وی همچنین از اجرای پنج طرح عمرانی توسط پیمانکاران اداره کل راه و شهرسازی در شهرستان چناران خبر داد و اظهار کرد: مجتمع فرهنگی، هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با زیربنای یک هزار و 950 متری که تاکنون 10 میلیارد و 950 میلیون ریال اعتبار صرف آن شده از 5/77 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

وی اضافه کرد: پروژه مجتمع فرهنگی و علوم قرآنی اداره تبلیغات اسلامی و سالن ورزشی با سکوی تماشاگر به ظرفیت دو هزار نفری به ترتیب با 40 و 38 درصد پیشرفت فیزیکی همراه است.

رئیس اداره راه و شهرسازی چناران گفت: ساخت مرکز بهداشتی،درمانی شهر جدید گلبهار هم‌اکنون با 85 درصد پیشرفت فیزیکی با 525 متر مربع زیربنا به مرحله نازک‌کاری رسیده است.

وی با اشاره به طرح عمرانی مناسب‌سازی فضاهای اداری چناران گفت: در مجموع بیش از 18 میلیارد و 680 میلیون ریال صرف این پنج طرح عمرانی شده است.

انتهای پیام/70009/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول