اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل خبر داد

برگزاری آزمون استخدامی قبل از پایان سال / افتتاح مسکن مهر با حضور رئیس جمهور صورت می‌گیرد

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: تمام تلاش و همت بر این است که آزمون استخدامی جدید برای استخدام یک هزار و 252 نفر قبل از پایان سال برگزار شده و نتایج آن نیز به سرعت و همت سازمان سنجش اعلام شود.

برگزاری آزمون استخدامی قبل از پایان سال / افتتاح مسکن مهر با حضور رئیس جمهور صورت می‌گیرد

اکبر نیکزاد در حاشیه جلسه شورای اشتغال استان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت:‌ در حال حاضر ما در تلاش هستیم تا پست خالی ادارات را احصا و پردازش کنیم تا با برآورد نیازمندی دستگاه‌ها نحوه و شرایط استخدام در دستگاه‌های اجرایی را اطلالع‌سرانی کنیم.

وی‌ خاطرنشان کرد: این آزمون با همکاری سازمان سنجش برگزار خواهد شد که انتظار داریم قبل از عید این آزمون برگزار شود اما اگر به هر دلیل قبل از عید آزمون استخدامی انجام نشود با عذرخواهی از مردم آن را در آغازین روزهای سال آینده برگزار خواهیم کرد.

استاندار اردبیل با بیان اینکه خارج از آزمون هیچ استخدام و تبدیل وضعیتی صورت نمی‌گیرد، یادآور شد:‌ البته سهمیه استان ویژه استخدام‌های جدید است و هیچ ربطی به تغییر وضعیت نیروهای قراردادی ندارد.

نیکزاد گفت:‌ ما به تمام دستگاه‌های اجرایی اعلام کردیم که تا پایان سال نسبت به تغییر وضعیت نیروهای قراردادی شاغل در ادارات اقدام لازم را انجام دهد.

18 هزار مسکن دهه فجر با حضور رئیس جمهور و یا معاون اول افتتاح می‌شود

رئیس شورای مسکن استان در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: با همکاری دستگاه‌های ذیربط به ویژه راه و شهرسازی و دستگاه‌های خدمات‌رسان قرار است به میمنت دهه فجر 18 هزار واحد مسکن مهر به صورت خود مالکین، پروژه‌های متمرکز،‌ تعاونی‌ها و مجموعه‌های دیگر تکمیل شده و آماده افتتاح شود.

این مسئول افزود: ما از رئیس جمهور برای افتتاح این واحدها دعوت کردیم که اگر به هر دلیلی شاهد حضور رئیس جمهور در استان نشدیم با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی واحدهای مسکن مهر به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار اردبیل در خصوص پروژه‌های افتتاحی دهه فجر نیز تصریح کرد: تاکنون با سفر به هشت شهرستان استان آخرین هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌ها برای افتتاح پروژه‌های دهه فجر صورت گرفته و روز شنبه با سفر به پارس‌آباد و مشگین‌شهر سعی خواهیم کرد این موضوع را جمع‌بندی کرده و روز یکشنبه قرار است تمام شهرستان‌ها تعداد پروژه‌های افتتاحی را در اختیار ما بگذارند.

نیکزاد ادامه داد: قرار است جشن انقلاب در شهرستان‌ها در ایام دهه فجر برگزار شده و این پروژه‌ها با رقم تعیین شده به افتتاح برسد.

وی ابراز داشت: قطعاً هفته آینده در این زمینه اطلاع‌رسانی صورت می‌گیرد تا عموم شهروندان در جریان پروژه‌های افتتاحی دهه فجر قرار بگیرند.

واحدهای تولیدی با پرداخت مانده تسهیلات بنگاه‌های زودبازده جان گرفتند

رئیس شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری استان تاکید کرد: با پرداخت تسهیلات مانده بنگاه‌های زودبازده در سطح استان بسیاری از واحدهای تولیدی و صنعتی راکد جان تازه‌ای گرفته‌اند.

نیکزاد یادآور شد: ما در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شاهد پرداختی بانک‌ها به طرح‌های تولیدی و صنعتی هستیم که این پرداختی‌ها مشکل سرمایه در گردش واحدهای تولیدی را برطرف کرده است.

وی در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل اذعان داشت: در کنار آن ما به صورت هفتگی نیز از واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی بازدید می‌کنیم و با همکاری بانک‌های عامل و همچنین مدیران دستگاه‌های اجرایی سعی داریم مشکل تولید‌کنندگان را به هر نحو ممکن برطرف کنیم.

انتهای پیام/62001/ی40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول