اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه جهان‌نژادیان آبادان خبر داد

آغاز تمرینات تیم فوتبال ساحلی جهان‌نژادیان برای حضور در لیگ برتر

خبرگزاری فارس: مدیر عامل باشگاه جهان‌نژادیان آبادان از آغاز تمرینات تیم فوتبال ساحلی این باشگاه برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر در روزهای آینده خبر داد.

آغاز تمرینات تیم فوتبال ساحلی جهان‌نژادیان برای حضور در لیگ برتر

عبدالله جهان‌نژادیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهارکرد: پس از پایان رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور و صعود تیم فوتبال ساحلی جهان‌نژادیان  به لیگ برتر بازیکنان تیم در حال سپری کردن دوران استراحت هستند.

وی افزود: با این وجود و با توجه به اینکه فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور از اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می‌شود تمرینات تیم فوتبال شهید جهان‌نژادیان آبادان در روزهای آینده آغاز خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه جهان‌نژادیان آبادان ادامه داد: تمرینات آماده‌سازی تیم در طول مدت زمان باقی مانده تا آغاز لیگ برتر زیرنظر کادرفنی تیم در مراحل مختلف پیگیری می‌شود.

جهان‌نژادیان در خصوص جذب بازیکن جدید نیز تصریح کرد: جذب ستاره‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور کاری بسیار دشوار است و ما برای داشتن تیمی قوی باید چند ستاره را به خدمت بگیریم و اکتفا به خرید یک یا دو بازیکن شاخص نمی‌تواند کمک شایانی به تیم بکند.

وی اضافه کرد: البته بازیکنان کنونی تیم بازیکنان با تجربه‌ای هستند که اکثراً سابقه ملی‌پوش شدن را دارند و با حفظ این بازیکنان می‌توانیم نتیجه مناسبی را در لیگ کسب کنیم.

مدیرعامل باشگاه جهان‌نژادیان آبادان خاطرنشان‌کرد: با این وجود سرمربی تیم درخواست خرید بازیکنانی را  از جمله در پست دروازه‌بانی ارائه کرده که در حال انجام پیگیری و اقدامات لازم برای جذب بازیکنان مورد نظر هستیم.

انتهای پیام/72008/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول