اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت فوتبال قزوین خبر داد

تشکیل تیم فوتبال ساحلی در قزوین

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت فوتبال استان قزوین از تشکیل تیم فوتبال ساحلی در این استان خبر داد.

تشکیل تیم فوتبال ساحلی در قزوین

محمد ملکی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه استان قزوین از استعدادهای خوبی در زمینه فوتبال برخوردار است، اظهار کرد: عبداللهی عضو سابق تیم ملی فوتسال ساحلی کشورمان در حال حاضر برای فراهم کردن مقدمات تشکیل این تیم در الوند و محمدیه مشغول به کار شده است.

وی با اشاره به اینکه انتخابات مجمع فوتبال استان قزوین در ماه‌های آینده برای تعیین ریاست جدید برگزار می‌شود، یادآور شد: در حال حاضر 15 نفر برای شرکت در این انتخابات اعلام حضور کرده‌اند.

ملکی‌نژاد با بیان اینکه در مدت پنج ماه سرپرستی وی تلاش شده تا با ایجاد رفاقت و دوستی به وضعیت فعلی فوتبال استان سر و سامان بخشیده شود، افزود: طی این مدت پاکی و درستکاری از مهم‌ترین ویژگی‌هایی بوده که تلاش شده آن را سرلوحه کارهایمان قرار دهیم.

وی در ادامه با بیان اینکه هیئت فوتبال استان قزوین دیگر در مسابقات کشوری تیم‌داری نخواهد کرد، افزود: در سال جاری تیم‌داری تیم‌های فوتبال و فوتسال مردان و زنان استان قزوین را به شرکت صنعتی کاسپین واگذار کردیم.

ملکی‌نژاد با بیان اینکه هدف اصلی هیئت فوتبال استان قزوین در این است که با استفاده از بازیکنان بومی در راستای رشد و پیشرفت ورزش فوتبال استان قدم بردارد، افزود: خوشبختانه فوتبالیست‌های خوبی در سطح استان قزوین داریم که می‌توانند در آینده پشتوانه‌های خوبی برای تیم‌داری باشند.

سرپرست هیئت فوتبال استان قزوین در ادامه با اشاره به حضور بانوان استان در رشته‌های فوتبال و به ویژه فوتسال عنوان کرد: در حال حاضر دو بانوی ارزشمند استان قزوین تیم‌های فوتبال و فوتسال کشورمان را در راه مسابقات قهرمانی آسیا و مسابقات خارجی همراهی می‌کنند.

وی با اشاره به حضور بهناز طاهرخانی در بازی‌های فوتبال قهرمانی زیر 19 سال آسیا به همراه تیم ملی کشورمان گفت: این بانوی شایسته قزوینی با وجود سن و سال کم و جوانی می‌تواند در آینده حرف‌های زیادی در این عرصه ورزشی برای گفتن داشته باشد.

ملکی‌نژاد همچنین با اشاره به حضور فاطمه اعتدادی بهترین گلزن لیگ برتر بانوان باشگاه‌های کشور در اردوی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: این مهاجم شایسته در حال حاضر در اردوی تیم ملی کشورمان را برای حضور در مسابقات بین‌المللی پرتغال همراهی می‌کند.

وی یادآور شد: تلاش ما این است که بتوانیم از همه استعدادهای موجود در استان به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم و امیدواریم در این مسیر همه دلسوزان ورزش فوتبال استان ما را یاری کنند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول