اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهر:

ایجاد مرکز استعدادهای درخشان ارسباران ضروری است

خبرگزاری فارس: فرماندار اهر ایجاد مرکز استعدادهای درخشان در منطقه را برای حمایت از دانش‌آموزان خلاق و نخبه و بارور کردن استعدادهای آنها ضروری برشمرد.

ایجاد مرکز استعدادهای درخشان ارسباران ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رضا صدیقی ظهر امروز در همایش فرهنگیان اهر ایجاد مدرسه تیزهوشان را از مهر سال‌جاری برای دختران و پسران منطقه ارسباران یکی از اقدامات مهم آموزش و پرورش در این منطقه برشمرد و اظهار داشت: با تحصیل بیش از 180 نفر از دانش‌آموزان مستعد زمینه برای تلاش بیشتر و کسب رتبه‌های برتر تحصیل فراهم شده است.

وی آموزش و پرورش را زیربنای توسعه سایر بخش‌ها برشمرد و افزود: شهرستان اهر و منطقه ارسباران با پیشینه تاریخی فرهنگی درخشان یکی از مناطق مستعد استان در تربیت نیروی انسانی تحصیل کرده بوده و باید با تلاش مضاعف فرهنگیان این امر تداوم یافته و منشأ اثرات فرهنگی مناسب برای استان باشد.

صدیقی شهرستان اهر را با بیش از 14 هزار دانشجوی شاغل به تحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی از کاردانی تا دکتری یکی از قطب‌های مهم دانشگاهی استان برشمرد و افزود: با تمهیدات انجام شده همزمان با ایام الله دهه فجر دانشکده پرستاری و مامایی با دو رشته پرستاری و مامایی در شهرستان اهر فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی، همچنین گفت: تمام رشته‌های دانشکده کشاورزی با تبدیل آموزشکده به دانشکده به کارشناسی ارتقا یافته و عملیات اجرایی ساختمان دانشکده کشاورزی با اعتبار اولیه 8 میلیارد ریال در حال اجرا است که امیدواریم با تسریع در اجرای این پروژه شاهد توسعه این دانشکده باشیم.

وی، در پایان با اشاره به نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا نقش فرهنگیان را در بصیرت‌افزایی و حضور پرشور مردم در انتخابات آتی بسیار مهم و تأثیرگذار عنوان کرد و بر تلاش همه جانبه فرهنگیان در این زمینه تأکید کرد.

در پایان این همایش فرهنگیان به صورت رو در رو مسائل و مشکلات خود را با فرماندار و مدیر آموزش و پرورش اهر در میان گذاشتند. 

انتهای پیام/60003/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول