اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تاریخ 10 بهمن صورت می‌گیرد

رویارویی داماش و ملوان در ورزشگاه تختی انزلی/لشکرهای شکست خورده به هم رسیدند

خبرگزاری فارس: نمایندگان فوتبال گیلان در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در برابر حریفان خود شکست خوردند تا دربی گیلان که در تاریخ 10 بهمن برگزار می‌شود، مصاف لشکرهای شکست خورده باشد.

رویارویی داماش و ملوان در ورزشگاه تختی انزلی/لشکرهای شکست خورده به هم رسیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان با برگزاری 9 بازی در شهرهای مختلف کشورمان پیگیری شد و به پایان رسید.

نمایندگان فوتبال گیلان در هفته بیست و سوم در مقابل حریفان خود ناکام ماندند تا هر دو تیم با قبول شکست به استقبال دربی آینده گیلان و دیدار مقابل یکدیگر بروند.

تیم فوتبال داماش گیلان در هفته جاری در ورزشگاه شهید عضدی رشت میزبان تیم فوتبال مس کرمان بود و مانند چند هفته اخیر، سناریوی ناکامی رشتی‌ها در نواختن ضربات آخر در این دیدار باز هم تکرار شد تا شاگردان حمید درخشان دومین شکست خانگی این فصل خود را متحمل شوند و در منطقه خطر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گیرند و در مقابل مس کرمان در این دیدار نخستین پیروزی خود با لوکا بوناچیچ را جشن گرفت.

همچنین با اخطاری که علیرضا جهانبخش در این دیدار دریافت کرد، سه اخطاره شد و دیدار آینده داماش مقابل ملوان را از دست داد.

داماش با تداوم چنین روندی قطعاً در هفته‌های آینده کار سختی را در ادامه کار پیش‌رو دارد.  

داماش با قبول این شکست در پایان هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر با  24 امتیاز و یک پله سقوط در مکان چهاردهم جدول رده‌بندی قرار دارد.  

ملوان بندر انزلی این هفته در ورزشگاه دستگردی تهران به دیدار نفت تهران رفت و در ادامه روند ناموفق خود در نیم فصل دوم لیگ برتر در این دیدار هم با دریافت دو گل نتیجه را به میزبان خود واگذار کرد.  

تیم ملوانی‌ که در این دیدار سیدجلال رافخایی گلزن نخست خود و آقای گل فعلی لیگ برتر را به دلیل محرومیت به همراه نداشت در هر نیمه یک گل دریافت کرد تا کادر فنی این تیم برای هفته‌های آینده به دنبال چاره‌ اساسی باشند، چرا که با ادامه این روند ملوانی که در پایان نیم فصل نخست اندیشه آسیایی شدن را در ذهن می‌پروراند، کم‌کم به منطقه خطر جدول رده‌بندی نزدیک می‌شود.

ملوان بندر انزلی با این شکست و 32 امتیاز قبلی به رده دهم جدول رده‌بندی سقوط کرد. 

به گزارش فارس، تیم‌های ملوان و داماش در دیدار آینده خود در لیگ برتر سه‌شنبه 10 بهمن در ورزشگاه تختی انزلی رویاروی یکدیگر قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/84002/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول