اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز خبر داد

افتتاح 15 هزار واحد مسکن مهر در ایام الله دهه فجر

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز از افتتاح و بهره‌برداری 15 هزار واحد مسکن مهر در ایام الله فجر در این استان خبر داد.

افتتاح 15 هزار واحد مسکن مهر در ایام الله دهه فجر

سعید صابونی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با تمهیدات اندیشیده شده و براساس برنامه‌ریزی‌ها امیدواریم بتوانیم این 15 هزار واحد مسکن مهر را در ایام الله دهه فجر به بهره‌برداری برسانیم.

وی ادامه داد: در این راستا تمامی امکانات و زیرساخت‌های لازم از قبیل برق، گاز و آب در این واحدها تأمین شده است.

این مسئول با اشاره به این که هم اکنون 100 هزار واحد مسکن مهر در استان البرز در حال ساخت است، افزود: استان البرز دومین استان کشور است که توانسته در بخش زیرساخت‌ها یارانه مسکن را جذب کند.

این مسئول تأکید کرد: در این راستا در سال 90 نزدیک به 5 هزار و 900 واحد مسکن مهر افتتاح شد که از این تعداد 55 هزار واحد در شهر جدید هشتگرد است و 35 هزار واحد در شهرهای بالای 25 هزار نفر ساخته شده است.

قائم مقام وزیر و مدیر کل راه و شهر سازی استان البرز در ادامه سخنان خود از پیشرفت 95 درصدی مسکن مهر در حوزه ماهدشت خبر داد و گفت: در شهرک ابریشم نیز پروژه‌ای 8 هزار و 700 واحدی در دست احداث داریم که این پروژه هم اکنون به مشکلاتی برخورده است.

صابونی رفع مشکل تصفیه‌خانه در این شهرک را مهم ارزیابی کرد و افزود: به دلیل عدم رفع این مشکل و همچنین عدم تکمیل خدمات زیربنایی هنوز این واحدها تحویل مردم نشده است.

انتهای پیام/2302/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول