اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جم خبر داد

برگزاری 15 برنامه محوری در دهه فجر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جم از برگزاری 15 برنامه محوری در دهه فجر خبر داد.

برگزاری 15 برنامه محوری در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حسین اسکندری صبح امروز در نشست هماهنگی ستاد دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر از مقاطع مهم و تاثیرگذار در تاریخ ایران اسلامی است و گرامیداشت این ایام ضروری است.

وی افزود: نسل امروز و به ویژه دانش‌آموزان باید با دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی آشنا شوند و تبیین موفقیت‌ها و خدمات بزرگ نظام برای اقشار مختلف جامعه ضروری است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جم از برگزاری 15 برنامه محوری در دهه فجر خبر داد و خاطرنشان کرد: 15 برنامه محوری با حضور مسئولان و دانش‌آموزان در سطح مدارس شهرستان جم در ایام‌الله دهه فجر برگزار می‌شود.

اسکندری تصریح کرد: برگزاری مراسم جشن‌های پیروزی انقلاب با انگیزه بیان دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی، تبیین نقش رهبری هوشمندانه حضرت امام خمینی (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی و تشریح مسئولیت سنگین نسل حاضر و آینده‌ساز در قبال حفظ آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی از مهم‌ترین برنامه‌های آموزش و پرورش جم است.

وی اضافه کرد: زنجیره اتحاد و همدلی توسط دانش‌آموزان، همایش زنان و انقلاب اسلامی، همایش عفاف و حجاب، همایش آوای سلامت و نمایشگاه هنرهای تجسمی از جمله برنامه‌های محوری است.

این مسئول بیان کرد: نمایشگاه نقاشی انقلاب، پیاده‌روی، ورزش صبحگاهی و مهمانی لاله‌ها و برگزاری جشنواره سرود انقلاب نیز از دیگر برنامه‌های مهمی است که برگزار می‌شود.

اسکندری بر اجرای مطلوب برنامه‌ها در سطح مدارس و مشارکت هرچه بیشتر همکاران و دانش‌آموزان تاکید کرد.

انتهای پیام/2451/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول