اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته بانوان فرمانداری آبادان خبر داد

اجرای 100 برنامه توسط کمیته بانوان فرمانداری آبادان در ایام‌الله دهه فجر

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته بانوان فرمانداری آبادان از تدوین و اجرای 100 برنامه ایام‌الله دهه فجر در آبادان خبر داد.

اجرای 100 برنامه توسط کمیته بانوان فرمانداری آبادان در ایام‌الله دهه فجر

مهسا سادات محسنی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان اظهار کرد: همزمان با ایام‌الله دهه فجر کمیته امور بانوان فرمانداری آبادان برنامه‌های مختلفی را تدوین کرده است.

وی افزود: این برنامه‌ها شامل 100 برنامه محوری و 28 برنامه شاخص شد که با همکاری ارگان‌های اجرای منطقه و کمیته بانوان فرمانداری آبادان اجرا می‌شود.

رئیس کمیته بانوان فرمانداری آبادان ادامه داد: اجرای مسابقه ویژه بانوان در تاریخ 12 بهمن ماه با شرکت عموم بانوان منطقه و غبار روبی از گلزار شهدای آبادان در صدر این برنامه‌ها قرار دارد.

وی در همین خصوص افزود: برگزاری کارگاه‌‌های آموزشی با حضور دکتر ناجی بنیان‌گذار تفکر برای کودک در ایران، برگزاری جشنواره‌های آشپزی مبتنی بر اصلاح سبک زندگی در نقاط مختلف شهر از دیگر برنامه‌های این ایام است.

محسنی‌فر ادامه داد: همایش دختران انقلابی با رویکرد جوانان و خودباوری با همکاری کمیته امور بانوان اداره آموزش و پرورش شهرستان آبادان، برگزاری نماز شکر سه نسل انقلاب (دانش‌آموزان، مادران و مادربزرگ‌ها) در 14 بهمن در این گروه از برنامه‌ها جای دارد.

وی با اشاره به همکاری این کمیته و پایگاه بسیج خواهران در ایام‌الله دهه فجر گفت: جشن بزرگ میلاد رسول اکرم(ص)، برپایی نشست سیاسی و برگزاری شب شعر عربی در روستای تنگه در همکاری با پایگاه بسیج خواهران تدوین و تدارک شده است.

رئیس کمیته بانوان فرمانداری آبادان افزود: برگزاری جشن انقلاب در سالن بهزیستی آبادان و مراسم تقدیر از جانبازان این اداره در 21 بهمن ماه و همچنین ویزیت رایگان بیماران خانم در دانشکده علوم پزشکی آبادان، بیمارستان طالقانی در تاریخ 12 بهمن از دیگر برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر است.

وی در پایان گفت: شرکت خانواده‌های پرسنل ارگان‌های اجرایی شهرستان در جشن انقلاب و حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه پایان بخش برنامه‌های دهه فجر است.

انتهای پیام/72002/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول