اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بیجار:

دهه ‌فجر نقطه عطفی در تاریخ انقلاب بود

خبرگزاری فارس: شهردار بیجار گفت: دهه ‌فجر نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و نظام جمهوری ‌اسلامی بود و خاطره آن روزهای شیرین هیچ‌گاه از خاطر ملت ایران پاک نخواهد شد.

دهه ‌فجر نقطه عطفی در تاریخ انقلاب بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، سید ذبیح‌الله قمری در جلسه‌ای که به منظور اعلام برنا‌مه‌های کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه‌فجر در سالن جلسات شهرداری برگزار شد ضمن گرامیداشت فرا‌رسیدن هفته‌وحدت و میلاد پیامبر عظیم‌الشان اسلام(ص) و میلاد امام جعفر‌صادق(ع)، اظهار کرد: برای پاسداری از آرمان‌های انقلاب و ادامه راه امام خمینی(ره) به تلاش و مجاهدت بیشتری نیاز داریم.

وی افزود: مردم ایران اسلامی همواره در تمامی صحنه‌های دفاع از نظام و انقلاب ‌حضور یافته‌اند و این امر موجب شده که دشمن در راه رسیدن به اهداف خود ناکام بمانند.

شهردار بیجار گفت: همه مردم و مسئولین امسال نیز همچون سنوات گذشته با حضور در مراسم دهه‌فجر، استکبار و دشمنان قسم خورده ایران را ناامید می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: دهه‌فجر فرصتی است تا مسولین دستگاه‌های اجرایی با اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی عملکردهای خود مردم را به آینده‌ای روشن‌تر امیدوار کنند.

رییس کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد گرامیداشت دهه‌فجر بیجار ضمن اشاره به شرایط حساس کشور و توجه بیش از پیش دشمنان به اوضاع داخلی، از اعضای کمیته خواست شرایطه را برای حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن فراهم کنند.

وی گفت: اداره تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی از تأثیر گذارترین نهادها برای تبلیغات دهه فجر از طریق بسته‌های تبلیغاتی هستند.

قمری به برنامه‌های در دست اجرا در بیجار به مناسبت دهه ‌فجر اشاره کرد و گفت: برگزاری همایش‌هایی با محوریت ایام‌الله دهه‌فجر در دانشگاه‌ها و آذین‌بندی معابر از برنامه‌های در دست اجرا است.

وی در پایان سخنان خود گفت: نسل امروز از وقایع، رویدادها و رشادت‌های مردم همیشه درصحنه ایران اطلاع کافی ندارد و یکی از وظایف مهم ما آگاهی‌بخشی به این قشر است.

انتهای پیام/79001/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول