اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر:

ادارات برنامه‌های دهه فجر خود را سریع‌تر اعلام کنند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر گفت: ادارات شهرستان باید برنامه‌های دهه فجر خود را به این اداره سریع‌تر اعلام کنند.

ادارات برنامه‌های دهه فجر خود را سریع‌تر اعلام کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، محمد جوروند امروز در در جلسه شورای اداری خرمشهر که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با حضور مدیران ادارات دولتی برگزار شد با اشاره به اینکه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان به عنوان مسئول برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های دهه فجر است اظهار کرد: ادارات و نهادهای دولتی شهرستان باید برنامه‌های خود را هرچه سریع‌تر به ما اعلام کنند تا در پرونده برنامه‌ها قرار گیرد.

وی افزود: با وجود برخی مشکلات اعتباری از ادارات می‌خواهیم تا مسابقات مختلف قرآنی و فرهنگی را به این مناسبت برنامه‌ریزی کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر ادامه داد: ضمن اینکه اگر افتتاحیه و یا آیین کلنگ‌زنی به این مناسبت در هر یک از ادارات شهرستان برنامه‌ریزی شده است باید نسبت به اعلام آن برای گنجاندن در برنامه‌ها اقدام کرد.

جوروند تصریح کرد: همچنین از همه مدیران می‌خواهیم تا در آیین‌های گرامی‌داشت دهه فجر حضور داشته باشند.

وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت برپایی باشکوه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه باید برنامه‌ریزی و زمینه‌سازی لازم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی این روز را انجام داد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر خاطرنشان‌کرد: به‌منظور جلوگیری از بروکراسی اداری از ادارات می‌خواهیم تا برنامه‌های خود را مستقیماً به اداره ارشاد اعلام کنند.

انتهای پیام/72008/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول