اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی انتظامی گلستان خبر داد

اعتیاد و ترافیک اولویت برنامه‎های پژوهشی پلیس گلستان

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی انتظامی گلستان گفت:‌ جرایمی چون اعتیاد، ترافیک و حمل و نقل و حاشیه‎نشینی و مسائلی از این قبیل در اولویت برنامه‎های پژوهشی قرار دارد.

اعتیاد و ترافیک اولویت برنامه‎های پژوهشی پلیس گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی پلیس گلستان، سیدکاظم موسوی در ششمین جلسه شورای پژوهشی استان بر نقش حساس و حیاتی مراکز تحقیقاتی در پیشبرد برنامه‎های نیروی انتظامی تأکید کرد و با بیان نقش حساس و حیاتی تحقیق و پژوهش در مأموریت‎های نیروی انتظامی اظهار داشت: تحقیق و پژوهش در مأموریت‎های نیروی انتظامی نهادینه شده است. 

وی با بیان اینکه رشد و توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشورهای پیشرفته بیش از هر چیز مرهون توجه جدی بر سرمایه‎گذاری در بخش‎های پژوهش و تحقیقات است، اذعان داشت: تحقیق و پژوهش مدل شبیه‎سازی شده‎ای از آینده را پیش روی ما قرار می‎دهد.

جانشین فرماندهی انتظامی گلستان توجه به موضوع جرایم در استان را از اولویت‎های تحقیق و پژوهش در نیروی انتظامی دانست و گفت: جرایمی چون اعتیاد، ترافیک و حمل و نقل و حاشیه‎نشینی و مسائلی از این قبیل در اولویت برنامه‎های پژوهشی نیروی انتظامی قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه رشد و شکوفایی جوامع انسانی، همواره ‎قرین رشد و توسعه امنیت و به تبع آن سازمان‎های تأمین‎کننده امنیت است، گفت: همراه پیشرفت علمی جوامع، سازمان‎های تأمین امنیت نیز تحت تأثیر آن دستخوش تحول شده‎اند.

موسوی شناخت گسترده و عمیق از دانش جهانی امنیت و نظم، تحقیق و ارزیابی عملکرد و ترسیم وضعیت موجود و همچنین تحقیق و بررسی علمی در زمینه تهدیدها، فرصت‎ها، آسیب‎ها و راهبردهای کلان و خرد را از اهداف مهم پژوهش در نیروی انتظامی دانست و تصریح کرد: نیروی انتظامی در کنار توسعه کمی، تقویت باورها و نهادینه‎سازی فرهنگ، تحقیق و پژوهش را به صورت ویژه پیگیری می‎کند.

وی خاطرنشان کرد: تحقیق و پژوهش در یک سازمان صرف نظر از میزان کاربردی شدن و یا ارزیابی کیفیت آن به عنوان یکی از شاخصه‎های توسعه‎یافتگی آن مجموعه تلقی می‎شود.

انتهای پیام/2307/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول