اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به محوریت تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود

اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی در دهه فجر لنده

خبرگزاری فارس: سرپرست تبلیغات اسلامی لنده از اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی در دهه فجر لنده به محوریت تبلیغات اسلامی خبر داد.

اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی در دهه فجر لنده

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، حجت‌الاسلام سید محمود الهی‌نیا عصر امروز در جلسه ستاد دهه فجر این شهرستان با تبریک هفته وحدت و دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: دهه فجر و سی و چهارمین سالگرد بهار انقلاب اسلامی، فرصت گران‌بهای یادآوری دلاورمردی و سلحشوری ملت ایران و مبارزات مردم آزادی‌خواه در برابر حاکمیت استبداد و سلطه خارجی است.

وی افزود: مردم ایران همان‌هایی هستند که با جانفشانی و از خودگذشتگی، طنین استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را به گوش جهانیان رساندند و پس از طی دشواری‌های فراوان با پیروی از فرامین معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) اقتدار خویش را به نمایش گذاشتند.

سرپرست تبلیغات اسلامی لنده در ادامه از همراهی ملت ایران با مسئولان نظام در برهه‌های مختلف گفت:  حضور پرشور مردم و همراهی آنان در سه دهه گذشته و فراز و نشیب رویدادهای انقلاب، حدیث ماندگاری است که خواب را از چشمان مستکبران عالم ربود و پریشانی را برای آنان به ارمغان آورد.

حجت‌الاسلام الهی‌نیا تصریح کرد: طعم شیرین پیروزی در جنگ تحمیلی و جشن 34 سالگی انقلاب اسلامی مرهون اخلاص و مجاهدت و فداکاری بی‌نظیر ملت در ادوار مختلف بوده است.

وی افزود: آغاز این دهه مبارک با یادآوری دیدار پرشکوه مردم با بنیانگذار جمهوری اسلامی در دوازدهم بهمن بوده که با استقبال میلیونی اقشار مختلف، صفحات درخشانی از تاریخ ملت ایران را ثبت کرد.

امام جمعه موقت لنده یادآور شد: بی‌تردید شیطنتی که امروز نظام استکباری به آن دامن می‌زند، موضوع تحریم شریان اقتصادی ایران بوده که احساس می‌کند با چنین حرکتی می‌تواند ملت ایران را ناکارآمد و در صحنه‌های مختلف مأیوس و ناامید جلوه دهد.

حجت‌الاسلام الهی‌نیا گفت: مردم ایران با رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب این روزها را نیز پشت سر می‌گذارند و توطئه مستکبران و جهان‌خواران را خنثی می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های مختلف این دهه افزود: برنامه‌های مختلف و متنوعی در جهت یادآوری سال‌های حماسه و ایثار و ورود بنیانگذار انقلاب تدارک دیده شده که از آن جمله می‌توان به تجدید عهد و میثاق  با شهیدان والامقام « غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا»، دیدار با خانواده‌های شاهد و ایثارگر، اجرای برنامه‌های جشن در مدارس، اجرای برنامه جشن انقلاب با همکاری صدا و سیما، اجرای مسابقات مختلف دانش‌آموزی و آزاد و ... اشاره کرد.

سرپرست تبلیغات اسلامی لنده در ادامه  از مردم بصیر استان و شهرستان لنده خصوصاً جوانان برای حضور در برنامه‌های مربوط به این دهه خجسته دعوت کردند.

انتهای پیام/82013/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول