اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد گلستان:

برنامه‎های دهه‎فجر در گلستان با کمیت و کیفیت بیشتری برگزار می‎شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: برنامه‎های دهه‎فجر امسال در گلستان از تنوع بیشتری برخوردار بوده و با کمیت و کیفیت بیشتری برگزار می‌شود.

برنامه‎های دهه‎فجر در گلستان با کمیت و کیفیت بیشتری برگزار می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، غلامرضا منتظری ظهر امروز در جمع اعضای کمیته فرهنگی هنری ستاد دهه فجر استان گلستان ضمن گرامی‌داشت ایام الله دهه‎فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: پیامبر (ص) اسوه حسنه است و جهان باید قلمرو نگاهش را به رفتار، کلام و سیره پیامبر گرامی معطوف کند تا رنگ سعادت به زندگی‎اش زینت ببخشد.

وی تصریح کرد: پس از گذشت سه دهه از انقلاب اسلامی، عزت و ارجمندی برای نظام اسلامی را شاهدیم چرا که سنت خداوند پیروزی حق بر باطل است و تفسیر عملی این آیه از قرآن کریم را در سال 1357 به نظاره نشستیم و شکوه عظمت حق را به واقع به چشم دیدیم.

رسانه‎ها پیام انقلاب را به شایسته‎ترین شیوه به جامعه هدف ارائه کنند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان بیان داشت: هر ساله در آستانه دهه فجر، استان خودش را برای ارائه برنامه‎های جذاب فرهنگی و هنری آماده می‎کند و در تلاش است پیام انقلاب را به شایسته‎ترین شیوه برای جامعه هدف ارائه کند.

منتظری با اشاره به اینکه انقلاب، زیبا، تماشایی و باشکوه است متذکر شد: اصحاب قلم و رسانه باید در انعکاس آرمان‎ها و پیام انقلاب و تبیین اندیشه‎های امام راحل برای تشنگان معرفت به شایستگی تلاش کند.

وی با بیان اینکه کمیته دهه‎فجر چهار جلسه را با اعضای کارگروه تشکیل داده خاطرنشان کرد: به منظور پرهیز از هرگونه موازی‎کاری و استفاده از فرصت‎ها، برنامه‎های دهه‎فجر را به صورت جدول ارائه و زمان مشخص آن را به علاقمندان اعلام خواهیم کرد.

جشنواره بین‎المللی تجسمی فجر 14 بهمن در گلستان برگزار می‎شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در خصوص تئاتر بین‎المللی فجر گفت: اختتامیه تئاتر فجر در تهران برگزار می‎شود که این جشنواره از 25 دی‎ماه در گلستان آغاز و در سوم بهمن به کار خود پایان داد.

منتظری یادآور شد: امسال نیز شاهد برگزاری جشنواره بین‎المللی تجسمی فجر در استان خواهیم بود برگزاری این نمایشگاه با بیش از 200 اثر از آثار برگزیده از 14 بهمن در تالار فخرالدین اسعد گرگانی آغاز خواهد شد.

این مسئول در خصوص جشنواره بین‎المللی موسیقی فجر اذعان داشت: بیست و هشتمین دوره این جشنواره را در گلستان میزبان خواهیم بود که گروه‎های کشوری و استانی در این جشنواره که 25 بهمن کلید خواهد خورد، حضور می‎یابند.

انتهای پیام/2307/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول