اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد دهه فجر بردخون:

دهه فجر امسال آزمون حساسی برای مردم و مسئولان است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد دهه فجر بردخون گفت: دهه فجر امسال آزمون حساس و سرنوشت‎سازی برای مردم و مسئولان است تا بار دیگر پشتیبانی و حمایت خود را از نظام اسلامی اعلام کنند.

دهه فجر امسال آزمون حساسی برای مردم و مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از دیر، حسین مصلحی‌پور صبح امروز در جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: باید بار دیگر نشان دهیم تحریم‎ها و فشار اقتصادی نمی‎تواند اراده ملت ایران را متزلزل کند.

وی افزود: دشمن هجمه‎ها و فشارهایی را بر کشور ما وارد می‎کند و در تلاش است از این طریق مردم را از دولت و نظام دور کند ولی ملت ایران هرگز از دستاوردهای نظام دست بر نمی‎دارد.

رئیس ستاد دهه فجر بردخون یادآور شد: باید بر اقتدار و عظمت ملت ایران بیفزاییم و با حضوری باشکوه در برنامه‏های این ایام به ویژه راهپیمایی عظیم 22بهمن بدخواهان و دشمنان را همچون گذشته مأیوس و شرمنده کنیم.

مصلحی‌پور با اشاره به برنامه‎های دهه فجر در بخش بردخون گفت: به صدا درآمدن زنگ انقلاب در مدارس، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، عطرافشانی قبور مطهر شهدا و برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی از جمله برنامه‎های پیش‌بینی شده در ایام دهه فجر در بردخون است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در این ایام مراسم جشن انقلاب در شهر و روستاها، دیدار با امام جمعه شهر، نمایشگاه کتاب امام و انقلاب، مسابقه نقاشی روی پارچه، همایش جوانان و انقلاب و شب شعر دانش‏آموزی در بردخون اجرا می‎شود.

مصلحی‌پور ادامه داد: همچنین در این ایام شاهد راه‎اندازی و افتتاح ساختمان شهرداری، خانه بازی کودک، موزه مردم‎شناسی و خانه عالم روستای مغدان خواهیم بود و عملیات اجرایی احداث غسالخانه و سردخانه بردخون و زمین ورزشی شهرداری نیز آغاز می‎شود.

رئیس ستاد دهه فجر بردخون بیان کرد: گردهمایی منتظران موعود، برگزاری مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی، حضور یکپارچه مسئولان و کارکنان ادارات و اقشار مختلف در نماز جمعه، نمایش فیلم پیرامون انقلاب اسلامی، پخش سرودهای انقلابی از بلندگوی مدارس و مساجد و حضور پرشور و انقلابی مردم در راهپیمایی سراسری یوم الله 22بهمن از دیگر برنامه‎های دهه فجر در بردخون به شمار می‎رود.

انتهای پیام/66001/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول