اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد خراسان‌شمالی:

دانشجویان باید در برابر هجمه‌ها هوشیار و پیرو شهدا باشند

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی خراسان‌شمالی گفت: دانشجویان باید در برابر هجمه‌های فرهنگی هوشیار باشند و با ایستادگی در برابر تحریم‌ها و مقاومت اقتصادی پیرو راه شهدا باشند.

دانشجویان باید در برابر هجمه‌ها هوشیار و پیرو شهدا باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد، حجت‌الاسلام مهدی نجفی در مراسم چهلمین روز تدفین شهدای گمنام که در عملیات خیبر و والفجر به درجه رفیع شهادت نائل آمده بودند، اظهار کرد: امروزه جنگ به اتمام نرسیده؛ بلکه فقط سنگر جنگ سخت به سنگر جنگ نرم تبدیل شده است.

وی عبودیت، اخلاص، ولایتمداری و گذشتن از تعلقات دنیوی را رمز و راز شهادت عنوان کرد و افزود: شهادت رمز و راز عروج به ملکوت و گذشتن از تعلقات دنیوی است.

حجت‌الاسلام نجفی با یادآوری رشادت‌های شهدا در طول هشت سال دفاع مقدس و اسرار شهادت گفت: اخلاص، ولایتمداری و گذشتن از تعلقات دنیوی، رمز و راز شهادت است که شهدای گران‌قدر با رسیدن به این مقام والا، حیات طیبه و جاودان از آن خود کردند.

وی تصریح کرد: دانشجویان باید با تلاش خود در زمینه‌های علمی و اخلاقی در برابر هجمه های فرهنگی هوشیار باشند و با ایستادگی در برابر تحریم‌ها و مقاومت اقتصادی پیرو راه شهدا باشند.

مراسم چهلمین روز تدفین شهدای گمنام که در عملیات خیبر و والفجر به درجه رفیع شهادت نائل آمده بودند، با حضور رئیس، معاونین، کارکنان و دانشجویان در مسجد امام رضا دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد برگزار شد.

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد پس از مراسم مداحی و مرثیه سرایی، با نثار شاخه‌های گل بر مزار شهدای گمنام نسبت به مقام شامخ آن‌ها ادای احترام کردند و با نثار فاتحه یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

انتهای پیام/63001/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول